Jaja så kan de gå.. Nytt år och nya dumheter! Eller öl är gott men dyrt och i bråk med hjärnan så vinner hjärtat...
Re: Jaja så kan de gå.. Nytt år och nya dumheter! Eller öl är gott men dyrt och i bråk med hjärnan så vinner hjärtat...
Blir säkert fint sen 
2st K50 och NV5 och en MCB 1293 E-type samt DBS Sport. Sen ett 27tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
-
Peter Holbrant
- Forumsponsor
Re: Jaja så kan de gå.. Nytt år och nya dumheter! Eller öl är gott men dyrt och i bråk med hjärnan så vinner hjärtat...
Fick bli en bit till idag hade kanske hunnit hela om jag lagt manken till
men vart lite slö men i morgon ska balken vara klar i alla fall.. vart i alla fall en stabil plåtbit vart lite småsnål och ville inte köpa
en hel plåt 2mm så kapade helt resolut ut plåt ifrån den ej kompletta
däckbalanseringsmaskinen som var tvungen tas med på köpet av min däckmaskin
o ännu inte vandrat vidare till skroten.. Kan säga en bra kvalitet på det stålet och absolut inte dumt att återvinna och spara en slant samtidigt..
men vart lite slö men i morgon ska balken vara klar i alla fall.. vart i alla fall en stabil plåtbit vart lite småsnål och ville inte köpa
en hel plåt 2mm så kapade helt resolut ut plåt ifrån den ej kompletta
däckbalanseringsmaskinen som var tvungen tas med på köpet av min däckmaskin
o ännu inte vandrat vidare till skroten.. Kan säga en bra kvalitet på det stålet och absolut inte dumt att återvinna och spara en slant samtidigt..
-
Peter Holbrant
- Forumsponsor
Regn idag så blir inget svetsande men vi tog grabbens bygge
och åkte till Fritsla motorträff... Väl medvetna att de skulle bli tunt om fordon typ 40 modiga sådana.. Men som sagt bättre än sitta hemma och sura över vädret.
Misstänker vädret i morgon tyvärr inte blir bättre heller..
och åkte till Fritsla motorträff... Väl medvetna att de skulle bli tunt om fordon typ 40 modiga sådana.. Men som sagt bättre än sitta hemma och sura över vädret.
Misstänker vädret i morgon tyvärr inte blir bättre heller..