jaa man har aldrig tur att hitta ngt billigt oftast går det hos mäklare å mäklarna här uppe kör dom med obligatorisk budgivning å trissande. Så det brukar alltid bli dyrare än i annonserna. Syrran var med på en sån trissning å sen när hon blev sur å sket i det hela. Då minsann ringde mäklaren å sa att alla 4 budgivare över henne hade backat å hon skulle kunna få huset för ursprungspriset..hmm mkt troligtRaketsport skrev:Främst det första alternativet, men lite det andra också.
Lite avsides, men ändå bara 3,3 mil till Umeå.
Jag har nästan lika långt till stan 2,8 mil lagom eller hurRaketsport skrev:Dr.Novolette - Tackar! Nä, det blev ingen budgivning och mäklaren är seriös.Huset är också helt rätt värderat för det ingår en del skog. Hade det legat närmare Umeå så hade det kostat minst 1 miljon till.
Grannen som bor närmast är en bilfantast och mopedfrände, så det ska nog gå bra.
Affe - 3,3 mil är ett stenkast då man slipper bilköer och en massa trafik.Tar bara 25 minuter in till stan då man håller hastighetsbegränsningen.
Ja och så la man ner dom på 50-60 talet, det var lika dant här i UpplandConrad Engström skrev:Ladugården ser ut som dom som byggdes 1935 efter att staten gjorde något med jordbruken.
Här runt Västerås fans massor med små gårdar lika den på bild, alla lika.
Bostadshusen var en och enhalvplan ca 60 kvadrat i bottenyta.
Vi har räknat på köpet noga och kalkylerat alla ev. räntehöjningar. Det ska gå bra även om ränta stiger i skyarna.S_Compakt skrev:Tips till den som vill köpa ett riktigt fint hus är att sälja av allt man äger idag , eftersom konjukturen visar uppåt så kommer det ge en bra avkastning på börsen, idag är det den låga räntan som som skapat dom höga priserna , samma ränta som kommer att vara mer än 3ggr högre om 2 år ... Jag tycker synd om folk som betalat 2 mille för hus i den kommunen jag bor i ...