Nytt objekt!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
carl76
Inlägg: 1010
Blev medlem: 12 sep 2009, 23:00
Ort: Söderköping

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg den också,såg bra ut o priset var ju också rätt!bara o gratulera <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förstår ju e-typen att den stötte bort det donerade organet"kamikazelimpan" nu vet den ju att det blir originalorgan som gäller när doktor jossan lägger total makeover på den :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
JanneHagnell
Inlägg: 1573
Blev medlem: 20 jan 2008, 00:00
Ort: Alingsås

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:jag oxå.....men väntar fortfarande delar till klipparaset... :evil:
Men jag har inget att skylla på... :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell
Inlägg: 1573
Blev medlem: 20 jan 2008, 00:00
Ort: Alingsås

Re: Nytt objekt!

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:
Raketsport skrev: och motorn ska vara luftkyld förstås.
Ni ska väl ha fotjagade växlar, annars kunde ni bytt med min fartvindskylda. Jag blev sugen på att bygga Älgläpp och då är det ju fläktkylt som gäller (fast det ska väl vara trampor egentligen också, hm...) <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

H-mätare E-type

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kan en H-mätare till E-type kosta i dag om man hittar en sådan ...någon som har koll på priser här ..och är det någon som vet vart man kan få tag på trådhållarna (lyktfästet)till framlyset som på bilderna på flik 1.jag har den andra modellen .tycker den inte ser lika bra ut .mvh TTURE <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm, tyvärr lite svåra att hitta trådfästena till lyktan, chansa att annonsera här på forumet under köpes, eller håll koll på tradyra :) men där kan priserna tråkigt nog rasa i höjden, samma sak gäller mätaren, men den är dock lika på flera modeller så chansen en ökar lite med det :wink: men sätt in en köpesannons här på forumet å kolla in läget lite... :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar