EKF....
-
EKF....
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallå alla! Om man skulle få för sej att skaffa en EKF motor. var hittar man dessa tillhörande cyllar och förgasare?? Helt ny på EKF området, dock mer erfaren standard 2-vxl sachs. nyfiken, "Bobberprojekt" på G under höst-vinter. Tacksam för kommentarer. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag skulle ha köpt en Helrenoverad och klar in i minsta detalj för 10.000
Tror jag vet var det finns en till salu komlett med 4 lamells koppling och athena 80 (oanvänd) .. Törs inte svära på det men jag vet att han skulle sälja den förut.
Annars kan du hitta dom på blocket t.ex
http://www.blocket.se/stockholm/Sachs_EKF_motorer_och_180cc_crossmotor_28092944.htm?ca=6&w=3&last=1 6000:-
Men då saknas ju den fina kopplingen och även cyllen och helrenoveringen ...
Även den för 7000:- saknar ju det man vill ha på
<!-- </EdIndex> --></div>
Tror jag vet var det finns en till salu komlett med 4 lamells koppling och athena 80 (oanvänd) .. Törs inte svära på det men jag vet att han skulle sälja den förut.
Annars kan du hitta dom på blocket t.ex
http://www.blocket.se/stockholm/Sachs_EKF_motorer_och_180cc_crossmotor_28092944.htm?ca=6&w=3&last=1 6000:-
Men då saknas ju den fina kopplingen och även cyllen och helrenoveringen ...
Även den för 7000:- saknar ju det man vill ha på

-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Är mest ute efter att få mycket styrka och dragkraft då jag kör med
fullpackad kärra på våra långturer. <!-- </EdIndex> --></div>
Jo jo men ändå, sachs e ju sachs. de går ju ändå att få dom att röra på sej. Har förstått att EKF är en klass för sej.dyrare=snabbare.Levve skrev:Jo jo... Det kostar att ligga på topp
Är mest ute efter att få mycket styrka och dragkraft då jag kör med
fullpackad kärra på våra långturer. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ja det gäller väl att välja först <!-- </EdIndex> --></div>zappafan skrev:Renov. med 80cc Cylle/förgasare/tändsystem/4-lammels-koppling?Braxmatte skrev:Pekka sa att alla motorer på hans "julgran" är till salu
10000 kr st och du får välja vilken du vill
Ordförande i Hallstamoppers