Växelkåpa sachs
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lycka till att leta själv
<!-- </EdIndex> --></div>
Nja det blir en svår ekvation det där, du vill ha en billig kåpa, men den får inte ha någon oxidskada eller va lite sliten.körmoped skrev:alltså hängde inte med, tompa ingen av dom som du länkade var bra eller? och jag vill hellst inte ha oxid skador......

Håller med Tompa ... Vad kan man begära för en billig penning "lite typiskt svenskt att kräva allt utan att det ska kosta"
Jag gav bort en Växelkåpa för någon vecka sedan NOS ifrån -86 <!-- </EdIndex> --></div>
kommer ju bara se ovansidan av kåpan så du kan ju jämna till den där...tompa skrev:Nja det blir en svår ekvation det där, du vill ha en billig kåpa, men den får inte ha någon oxidskada eller va lite sliten.körmoped skrev:alltså hängde inte med, tompa ingen av dom som du länkade var bra eller? och jag vill hellst inte ha oxid skador......
Håller med Tompa ... Vad kan man begära för en billig penning "lite typiskt svenskt att kräva allt utan att det ska kosta"
Jag gav bort en Växelkåpa för någon vecka sedan NOS ifrån -86 <!-- </EdIndex> --></div>
hade lite flammig lack på insidan.
Den hänger på en spik på väggen Pekka tyckte den hängde bra där <!-- </EdIndex> --></div>
Så den är NOS jag trodde nästan att den var nytillverkad för denS_Compakt skrev: Jag gav bort en Växelkåpa för någon vecka sedan NOS ifrån -86
hade lite flammig lack på insidan.

Den hänger på en spik på väggen Pekka tyckte den hängde bra där <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers 

-
Men dom kommer väl att kosta 1700 :- ?
Ja Braxmattte visst såg den nytillverkad ut .. väldig "vass" i kanterna <!-- </EdIndex> --></div>
Tror faktiskt det inte räcker ... men nya verkar ju vara påväg.Conrad Engström skrev:En hel växelkåpa utan oxidskador brukar ligga i prisklass 7- 800
Men dom kommer väl att kosta 1700 :- ?
Ja Braxmattte visst såg den nytillverkad ut .. väldig "vass" i kanterna <!-- </EdIndex> --></div>
-
Re: Växelkåpa sachs
har en kåpa liggandes i något hörn, som jag hade på min sachs. kan sälja den billigt, då den är skadad, och i halvbra skick. bild ordnas vid intresse. Mvh Neifelheim <!-- </EdIndex> --></div>körmoped skrev:Halloj,
Behöver en växelkåpa till sachs precis så som det står i rubriken,
Behöver inga växelgrunkor utan bara kåpan,
Ska vara någorlunda hel, bara det inte är något som påverkar funktionen.
Till en fotväxlad luftkyld (alltså inte fläkt)
Ring mig hellst då jag har väldigt begränsat med datatid.
Är det jättebilligt du säljer den så kan du ringa närsomhellst annars på dagtid.
073-958 34 21
Tack på förhand
// Samuel
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova