Clays Allrep?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Levve
Inlägg: 1224
Blev medlem: 20 apr 2009, 23:00
Ort: Norrbyn Kilafors. Hanebo socken

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tture skrev:stackare ..jag har 14 mil hur långt är det för dig ..he he men bra det då så jag kan gotta mig åt alla fynd själv .. kul att retas lite
Om inte jag har hunnit före.. (har bara 12 mil) :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NRoos skrev:Hmm.. ser ut som att dom inte gör något stopp i Umeå. Vore ju bäst om det var där jag fick hoppa på. Tycker egentligen att man borde kunna ta polarna med sig i bilen och bege sig men man har bara snålarslen till kompisar.
Men varför inte ringa det där numret som stog i länken, å fråga, du kanske kan ta dig till nåt ställe där busen stannar :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Levve skrev:
tture skrev:stackare ..jag har 14 mil hur långt är det för dig ..he he men bra det då så jag kan gotta mig åt alla fynd själv .. kul att retas lite
Om inte jag har hunnit före.. (har bara 12 mil) :twisted:
mm 12 mil ok men min bil är snabbare en din ..he he <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har 60 mil att åka. inte så farligt tycker jag. Var där för inte så länge sen på classic carweek, fast då var det inte jag som körde så jag kunde ligga och sova i bilen :P

Men jag ska slå en signal imorgon och se hur det ser ut. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag snackade med P-O Åberg idag och han sa att det är den här Brattis på tradera som har köpt upp clays delar. Mycket gott måste det har funnits i det lagret. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Puchlasse
Forumsponsor
Inlägg: 1654
Blev medlem: 19 okt 2008, 23:00
Ort: Norrtälje
Kontakt:

Brattis

Inlägg av Puchlasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har varit hemma hos Brattis och handlat Puchdelar. Mycket riktigt så var det han som köpte Clays lager. Sanslöst mycket prylar, och Peter B har dessutom god ordning.
Det var hur kul som helst att spana in. Där finns mycket småplock till de flesta moppefabrikat. Men inte så mycket Puch numera...
Hans samling av Mamba går inte heller av för hackor. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
cobra karlsson
Inlägg: 3238
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->CA 10 KUBIKMETER DELAR I HEDEMORA PÅ SKROTEN OCKSÅ MEN DET ÄR NU GANSKA UTPLOCKAT DÄR MED <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Inlägg: 708
Blev medlem: 04 jun 2009, 23:00
Ort: Borlänge
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så nu har Cobra ca 9 kubik moppegrejer hemma på gården :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
jonsa99
Inlägg: 198
Blev medlem: 05 sep 2010, 23:00
Ort: Borlänge
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Peppe^ skrev:Så nu har Cobra ca 9 kubik moppegrejer hemma på gården :lol:

*fniss* :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar