sukaprojekt
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det satt 16 i fram på den och 38 i bak så jag höjde till 40 i bak när jag köpte nytt, 16 i fram har jag aldrig sett förut, finns inte heller att köpa, motorn är inte riktigt klar än, så vi får se när vi provar, jag tänker i alla fall pröva, det finns nog någon anled ning eftersom förra ägarn har kört med det.annars så har lelles det drev som passar i fram:D <!-- </EdIndex> --></div>Amazon_jerka skrev:Låter som lite extrem drevning i fram.alf-johan skrev:Någon som vet , vad sägs om drevning 16-40 på standardmotor
i bak har du väll 38 eller 40std beroende på årsmodell men är det inte 12std ifram på dom om jag mins rätt?
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Trodde du skulle vart med idag, när vi spelade golf med Totte Hallman, då skulle du fått dekalen <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Var inte orolig något så viktigt glömmer man inte, har en liten plats ledig, för jag skulle få en dekal av tompa med ett munstycke påzappafan skrev:Glöm inte dekalerna...![]()
-
Amazon_jerka
Finns 16drev på addemoto för 42kr annars passar det från Yamaha Dt på dom. <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Det satt 16 i fram på den och 38 i bak så jag höjde till 40 i bak när jag köpte nytt, 16 i fram har jag aldrig sett förut, finns inte heller att köpa, motorn är inte riktigt klar än, så vi får se när vi provar, jag tänker i alla fall pröva, det finns nog någon anled ning eftersom förra ägarn har kört med det.annars så har lelles det drev som passar i fram:DAmazon_jerka skrev:Låter som lite extrem drevning i fram.alf-johan skrev:Någon som vet , vad sägs om drevning 16-40 på standardmotor
i bak har du väll 38 eller 40std beroende på årsmodell men är det inte 12std ifram på dom om jag mins rätt?
- alf-johan
- Forumsponsor
<!-- </EdIndex> --></div>
Du kunde ha lämnat den till Totte vi sågs i går kväll, men han hade inte hört om någon dekaltompa skrev:Trodde du skulle vart med idag, när vi spelade golf med Totte Hallman, då skulle du fått dekalenalf-johan skrev:Var inte orolig något så viktigt glömmer man inte, har en liten plats ledig, för jag skulle få en dekal av tompa med ett munstycke påzappafan skrev:Glöm inte dekalerna...![]()
- alf-johan
- Forumsponsor
<!-- </EdIndex> --></div>
Om man har 40 i bak ( har nämligen ett nytt på)vad ska man då ha i fram för 50kmTobbe-38 skrev:10/38 är org.
16 fram ärdet pöntar drevaxeln rätt fint.
men med 12/38 bör han göra 50
edit: finns tom 17kugg fram
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här ett tipps till dekaltrimmningen 

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>