<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej jag har ganska nyligen blivit ägare till en svartqvarna, nu undrar jag vad man kan göra för att få mer fart i grejerna jag har både en svartqvarna och en rödqvarna cylinder vilken tycker ni att jag ska använda? rödqvarnan hade väll lite högre effekt? <!-- </EdIndex> --></div>
Ekstam skrev:Hej jag har ganska nyligen blivit ägare till en svartqvarna, nu undrar jag vad man kan göra för att få mer fart i grejerna jag har både en svartqvarna och en rödqvarna cylinder vilken tycker ni att jag ska använda? rödqvarnan hade väll lite högre effekt?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->å fan... så vill ja att min också ska se ut är helsåld på gammel enduro/cross stuk...
har du någon bra ide på hur man kan konvertera till dubbla stift??
ja har en topp över...
kördes den med öppen megafon eller satt det rn dämpare i den? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den bilden kommer från Husqvarna Museum, han som kör heter Rolf Stagman, han var dåtidens Crossförare i lätta klassen, jag tror att man komma åt uppgifter om denna Qvarna, bilden finns på umckveteranerna.se den som sköter sidan är Torsten Hallman, du kan fråga honom, han var ju fabriksförare för Husqvarna, du ska få hans mailadress hälsa att Alf Edling gav dej den <!-- </EdIndex> --></div>