Crescent F-50GL Renovering
- SachsMekarn
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har bara 3 st F50'n själv. Men det vet du ju Robban. Fick tag i dem alla genom Christer på Muskö!
Har lite bitar till F50 om du kanske söker. Verktygskasetten, pakethållare, fram och bakskärm (Dock dåligt skick), stag till främre stänkskärm, gaffelben, bromsskivor till GLX, lamphållare m.m. Dem jag kommer på nu!
<!-- </EdIndex> --></div>
Har lite bitar till F50 om du kanske söker. Verktygskasetten, pakethållare, fram och bakskärm (Dock dåligt skick), stag till främre stänkskärm, gaffelben, bromsskivor till GLX, lamphållare m.m. Dem jag kommer på nu!

-
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer en bild på DBS Sport 3024 (1970) som delar garaget, med bl a F50 
mvh
Kent
<script src='http://img843.imageshack.us/shareable/? ... n.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>
</noscript> <!-- </EdIndex> --></div>

mvh
Kent
<script src='http://img843.imageshack.us/shareable/? ... n.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>

- SachsMekarn
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
hehe, lite jobbigt annars och ha en massa delar som man inte kan montera på någon stomme.SachsMekarn skrev:Ja precisMattias-M skrev:Få ett snyggt rullande chassie är ju en fördel, då är de bara motor och småputts kvar sen.![]()
. Jag kom faktiskt nyss in från garaget, började putsa upp bakhjulet! Kunde inte låta bli...

- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ganska kul egentligen, både DBS:en och F 50 kommer från mig från början,
har en Cobra 5000 på väg hem nu, får jag behålla den, eller ska farbror din ha nånting snabbare än hans sega husqvarna
ska försöka leta rätt på någon gammal bild på DBS:en

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
har en Cobra 5000 på väg hem nu, får jag behålla den, eller ska farbror din ha nånting snabbare än hans sega husqvarna

ska försöka leta rätt på någon gammal bild på DBS:en

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>