Vill bli av med min moped...

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
Ziggan
Inlägg: 6
Blev medlem: 02 feb 2009, 00:00

Vill bli av med min moped...

Inlägg av Ziggan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte höra med er som verkar kunniga inom området. Jag har en gammal crescent med trampor från 50-talet. (Ej orginalfärg o sadel.) Denna körde jag för ca 13 år sedan och den har stått sen dess. Jag har inget intresse av den och vill gärna bli av med den.
Nu är ju frågan, vad man kan få för den? Ska försöka fixa en bild på den oxå. Tacksam för svar.... :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lägg ut en bild Mvh Alf-Johan :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
JanneHagnell
Inlägg: 1573
Blev medlem: 20 jan 2008, 00:00
Ort: Alingsås

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Instämmer, lägg ut en bild så blir det nog inga problem. Var finns moppen någonstans? <!-- </EdIndex> --></div>
Ziggan
Inlägg: 6
Blev medlem: 02 feb 2009, 00:00

Inlägg av Ziggan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Moppen finns mellan Linköping och Norrköping utanför Gistad. Ska fixa bilden. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell
Inlägg: 1573
Blev medlem: 20 jan 2008, 00:00
Ort: Alingsås

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då går det ju att hämta upp den vid Östagöta Saabklubbs årliga marknad! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Ziggan
Inlägg: 6
Blev medlem: 02 feb 2009, 00:00

Inlägg av Ziggan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hahaha :lol: Det vet jag inte ens vad det är... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så länge det är en moped och till rätt pris så finns det intresserade. :) <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Ziggan
Inlägg: 6
Blev medlem: 02 feb 2009, 00:00

Inlägg av Ziggan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ut som en Crescent "Saxsoped" 125. <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Inlägg: 3236
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kostar den räsern då hälsn cobra :P <!-- </EdIndex> --></div>
Ziggan
Inlägg: 6
Blev medlem: 02 feb 2009, 00:00

Inlägg av Ziggan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet inte riktigt vad man kan ta för den. Jag har fått olika bud här och där, men det har inte blivit affär av. Därför tänkte jag fråga er kunniga på området vad man kan ta. :) Fler bilder finns för den som är intresserad. <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tja, för mig ser det ut som en typisk 1500-2000kr moped men vad vet jag?
Det jag vet är att jag hoppas du inte säljer den till ngn av mopedslaktarna på tradera, den gör sig bättre som renoverad än som reservdelar.
Mvh/Lorden <!-- </EdIndex> --></div>
Ziggan
Inlägg: 6
Blev medlem: 02 feb 2009, 00:00

Inlägg av Ziggan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok. Ska jag sätta ut en annons på den här sidan då? Vill bara bli av med den och kan jag få 2000 kr för den så är jag nöjd. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sätt ut den på SÄLJES Mvh Alf.Johan :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar