Crescent F50 Racemoppe
- SachsMekarn
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->körde flusstråd i min första svets, provade lite, sen åkte den ut på blocket med en jävla fart
!
om det nu är 10ggr jobbigare att skaffa en gastub så blir svetsen ialla fall 20gg bättre änn kladdet som blir med den där äkliga flusstråden.
(jag hatar flusstråd)
kul bygge hursomhelst! <!-- </EdIndex> --></div>

om det nu är 10ggr jobbigare att skaffa en gastub så blir svetsen ialla fall 20gg bättre änn kladdet som blir med den där äkliga flusstråden.
(jag hatar flusstråd)

kul bygge hursomhelst! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Är mest en kostnadsfråga. Har knappt pengar för att fortsätta bygget just nu. Det jag använder har legat på hyllorna ett tag! <!-- </EdIndex> --></div>jerry666 skrev:körde flusstråd i min första svets, provade lite, sen åkte den ut på blocket med en jävla fart!
(jag hatar flusstråd)
kul bygge hursomhelst!
Gas
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gas för Magsvetsning(järn), en fylld gastub på 5L kostar ca. 2300kr ny. Gasen en liten tub på 5liter,
då går en fyllning på 627kr sist jag fyllde den. Men det räcker länge om man inte svetsar daligen
<!-- </EdIndex> --></div>
då går en fyllning på 627kr sist jag fyllde den. Men det räcker länge om man inte svetsar daligen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kör med ren kolsyra
Har en gammal brandsläckare som tub = ingen hyra
När den är tom åker jag tii köpings brandservice och fyller på den
det kostar 3-4 hundralappar att fylla
Jag vet inte hur stor den är men gasen räcker lika länge som den "normalstora" misontub jag hade förut <!-- </EdIndex> --></div>
Har en gammal brandsläckare som tub = ingen hyra
När den är tom åker jag tii köpings brandservice och fyller på den
det kostar 3-4 hundralappar att fylla
Jag vet inte hur stor den är men gasen räcker lika länge som den "normalstora" misontub jag hade förut <!-- </EdIndex> --></div>