RADERAS
-
NiklasHögberg
RADERAS
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hämtade hem lite skrot idag. motorn har legat länge och fastnat men skall renoveras för att sitta på en 1279. denna moped avyttras i delar. ser ni någon del som passar så säg till, finns tex komplett magura växelhandtag 2 vxl. även gashandtag magura. sitter rund Huret mätare som gått ca 10 mil. skick inuti okänt. även sidostöd kvar, ser ni ngt så skriv PM. bud eller bytes mot delar till modell 1279. allt till 1279 e av intrese. gaffel samt framskärm e de lite reservation på.
<!-- </EdIndex> --></div>
Senast redigerad av NiklasHögberg den 08 sep 2013, 10:55, redigerad totalt 1 gång.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
NiklasHögberg
-
Neifelheim
-
NiklasHögberg
-
NiklasHögberg
-
Neifelheim
-
NiklasHögberg
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
en annan som vill köpa själva sadeln så infästningen som e monterad på ramen kan du få mot fraktkostnad. sadelstolpen har du antar jag?! <!-- </EdIndex> --></div>
okejNeifelheim skrev:Ska undersöka vad jag har till compakt, det är själva infästningen jag är på jakt efter....har en sadel som är nyomklädd, men som saknar infästningen...men ska undersöka vad jag kan skramla ihop!
en annan som vill köpa själva sadeln så infästningen som e monterad på ramen kan du få mot fraktkostnad. sadelstolpen har du antar jag?! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
Neifelheim
<!-- </EdIndex> --></div>
behöver sadelinfästningen till sadeln och så den sitter på själva stolpen, det är därför jag är intresserad, råkade ju sälja iväg min sadel på raketröven....NiklasHögberg skrev:okejNeifelheim skrev:Ska undersöka vad jag har till compakt, det är själva infästningen jag är på jakt efter....har en sadel som är nyomklädd, men som saknar infästningen...men ska undersöka vad jag kan skramla ihop!
en annan som vill köpa själva sadeln så infästningen som e monterad på ramen kan du få mot fraktkostnad. sadelstolpen har du antar jag?!
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
NiklasHögberg
okej skall plocka av o kolla frakt o så få infästning o stolpen då!! <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:behöver sadelinfästningen till sadeln och så den sitter på själva stolpen, det är därför jag är intresserad, råkade ju sälja iväg min sadel på raketröven....NiklasHögberg skrev:okejNeifelheim skrev:Ska undersöka vad jag har till compakt, det är själva infästningen jag är på jakt efter....har en sadel som är nyomklädd, men som saknar infästningen...men ska undersöka vad jag kan skramla ihop!
en annan som vill köpa själva sadeln så infästningen som e monterad på ramen kan du få mot fraktkostnad. sadelstolpen har du antar jag?!
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248