Överdragsklädsel för helsoffa!

NiklasHögberg

Överdragsklädsel för helsoffa!

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vet att det mest e köpes annonser till moped men jag gör ett försök här o söker! det ja önskar köpa är överdragsklädsel till helsoffa. skall vara till min vauxhall. skriv om ni har ngt eller har bra tips!!

Mvh Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här har du två tips som funkar
http://www.pebe.se/
http://www.artex.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->får ta o slå dem en signal! fler tips mottages!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Baksätesklädsel till samma storlek på bilen din - alltså köp 2 baksätesklädslar.. :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Baksätesklädsel till samma storlek på bilen din - alltså köp 2 baksätesklädslar.. :idea:
kan eventuellt passa. men de flesta tillbehörsbutikerna säljer ju bara klädslar av moderna snitt å de passar ju inte i min bil som e så gammal. sen vill ja ha lite kvalité <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte ska du väl plutta dit ngt modernt bilstolsöverdrag på en gammal goding hoppas jag :shock:
Nä in på Tradera å kolla.. Där hittade jag en sån där mkt gammal överdragsklädsel av värsta sort (du vet en sån med vinylsidor å tygöversida från rätt tidsepok). Det är så rätt så den ger bara en personlig prägel till ditt åk :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med föregående tangentknattrare...inte ska du köpa modernt...
köp 2 tidstypiska - bara ut å googla för inte hittar man dom i snödrivan...eller... :?:
rutig klädsel vore väl snygg...röd/svart tex. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

dr.novolette skrev:Inte ska du väl plutta dit ngt modernt bilstolsöverdrag på en gammal goding hoppas jag :shock:
Nä in på Tradera å kolla.. Där hittade jag en sån där mkt gammal överdragsklädsel av västa sort (du vet en sån med vinylsidor å tygöversida från rätt tidsepok). Det är så rätt så den ger bara en personlig prägel till ditt åk :wink:
nej då doktorn du behöver inte vara orolig. skall ha fatt på gammal tidstypisk klädsel o inget modernt skit. du råkar inte ha en till salu?? skall ha den dels för o dölja lite skador samt slitage på soffan fram sen för att de e snyggt! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

Grannen skrev:Håller med föregående tangentknattrare...inte ska du köpa modernt...
köp 2 tidstypiska - bara ut å googla för inte hittar man dom i snödrivan...eller... :?:
rutig klädsel vore väl snygg...röd/svart tex.
googlat o letat men hittar inget bra svar på de ja söker.kanske e dålig på o söka o så! visst finns de klädlar men för helsoffa e de svårare! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

NiklasHögberg skrev:
dr.novolette skrev:Inte ska du väl plutta dit ngt modernt bilstolsöverdrag på en gammal goding hoppas jag :shock:
Nä in på Tradera å kolla.. Där hittade jag en sån där mkt gammal överdragsklädsel av västa sort (du vet en sån med vinylsidor å tygöversida från rätt tidsepok). Det är så rätt så den ger bara en personlig prägel till ditt åk :wink:
nej då doktorn du behöver inte vara orolig. skall ha fatt på gammal tidstypisk klädsel o inget modernt skit. du råkar inte ha en till salu?? skall ha den dels för o dölja lite skador samt slitage på soffan fram sen för att de e snyggt!
Du frågar fel kille jag håller inte på så mkt med gamla grejer.. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vaxhall har du nog inte doktorn - den e för gammal för dina pincetter o skalpeller... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hos PeBe och Artex kan du säkert få tidstypiska klädslar.

Hittar du en någon annanstans har du också säkert vunnit med 7 rätt på Lotto samtidigt :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
NiklasHögberg

Grannen skrev:Vaxhall har du nog inte doktorn - den e för gammal för dina pincetter o skalpeller... :wink:
inte e väl en sån för gamml den e ju av årgång 1964! kanske för modern? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

dr.novolette skrev:
NiklasHögberg skrev:
nej då doktorn du behöver inte vara orolig. skall ha fatt på gammal tidstypisk klädsel o inget modernt skit. du råkar inte ha en till salu?? skall ha den dels för o dölja lite skador samt slitage på soffan fram sen för att de e snyggt!
Du frågar fel kille jag håller inte på så mkt med gamla grejer..
Mamma har sagt att de e fult att ljuga. nog sysslar du väl me gamla saker?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nog är han ful och ljuger gör han - skiter björnen i skogen tro :?:
Jag vet att någonting som är gammalt har han och på avatarinfon skriver han ju "inget gammalt bara nytt"
eller var det tvärtom tro :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar