Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Värd sin vikt i guld :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn!!! Här har du chansen att bränna pengar.

http://www.blocket.se/orebro/Husqvarna_Novolette_Sport__blojpil__31579795.htm?ca=4&w=3&last=1 <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/orebro/Husqvarna_Novolette_Sport__blojpil__31579795.htm?ca=7&w=2

:lol: :lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn sitter säkert redan i telefon och ber han skicka upp den till norrbotten.. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Doktorn sitter säkert redan i telefon och ber han skicka upp den till norrbotten.. :lol:
Säkert! Skiter han pengar den där Doktorn? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Pälle skrev:
Grannen skrev:Doktorn sitter säkert redan i telefon och ber han skicka upp den till norrbotten.. :lol:
Säkert! Skiter han pengar den där Doktorn?
Pälle du vet Doktorer tjänar grymt mycket guld 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja nog står en sån högt på priolistan!! Men ska jag lägga cirkus 12500kr (inkl.frakt)+ renoverings kostnader på ett patinerat icke fungerande objekt... nä då lägger ja hellre ut mer å köper en i superskick så den jonnen e tyvärr tot ointressant..Men jag tackar för att ni har mig i åtanke! Ringde faktiskt på en fräschare i motorbörsen i höstas för 5500kr (jag blev 2:a på den med..)så det kommer fynd lite då & då
Men som sagt är jag mest ute efter ett riktigt okomplett as eller bara en ram/tank då e ja nöjd. Men tyvärr har den där djävla skrangelmoppen blivit så poppis bland den farligaste kategorin köpare. Dvs. Gamla gubbar som var 15 på -50talet å bara mååste ha sin gamla moped tillbaka. oftast har dom bra ekonomi å bara en moped. Det trissar upp priserna så förbannat! Sen håller dom på sitt sport skrot har inte sett ett enda buskigt objekt än..
men håll utkik å säg till
:D <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska fixa fram en Blöja till dig doktorn bara för att du är du om än
det dröjer några månader.lugn bara lugn så kommer den rullandes.
:angel_grin: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

Grannen skrev:Jag ska fixa fram en Blöja till dig doktorn bara för att du är du om än
det dröjer några månader.lugn bara lugn så kommer den rullandes.
:angel_grin:
hmm..nu kommer det ligga en bajsblöja på bron när man kommer hem :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har Grannen så små barn? Eller........ <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stolle
http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_Aerox__Stunt___04_l_BVSA_30261479.htm?ca=15&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Grannen

Inlägg av Grannen »

Småbarn har jag många o gulliga(sistfödde som avatar)

¤ Den snubben med en sån annons har väl inte pållen i stallet direkt :idea: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

Det djäkliga är att han får mer snorisar intresserade på en sån annons. Eftersom det är skitmånga som bygger om dom till stuntmoppar på en gång å den där är ju redan klar..Sen så är kilometerlång bakhjulsåknig mkt mkt vanlig det är ungefär det enda dom pysslar med.. Jag köpte en E-U till grabben för ngr år sedan å blev mäkta förvånad när det var honom jag mötte på en lång raksträcka stadigt åkandes på bakhjulet hela vägen :evil: men vad ska man säga när han vet att pappa själv åkt som en dåre på bakhjulet med sin xr 600 i sin ungdom..Det blev ngt konstigt om att just E-U moppar är extra farliga pga sina små hjul :oops:
tur var ju att intresset för E-U moppen svalnade efter bara en sommar :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/ostergotland/Push_Alabama_64__31618909.htm?ca=7&w=3

är denna modellen 2-cylindrig?? (läs annons) :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Push :lol: :lol: :lol:

Röda Puch Alabama kom långt senare. Den borde vara grbrgr 64/65. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Skriv svar