<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo nog har är rullats i sina dagar men då satt skidorna på fötterna istället för på skotern så sant så kräver skoterkörning en erfaren förare men SKS 500 var inte direkt förlåtande..
jasså så du har vart racingförare vad hette klassen "Woodstock med specialdesignade karosser" med tanke på din ålder å lekamen <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:Jo nog har är rullats i sina dagar men då satt skidorna på fötterna istället för på skotern så sant så kräver skoterkörning en erfaren förare men SKS 500 var inte direkt förlåtande..
jasså så du har vart racingförare vad hette klassen "Woodstock med specialdesignade karosser" med tanke på din ålder å lekamen
Nää - de e lillen min,sistfödde som avatar...STOOORA Standard var klassen doktorn... kort men intensiv karriär. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä, vi hann inte få tummen ur. Satt nog förlänge och räknade vad rörmockarn skulle kosta oss denna månad. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Slog till...Jag tror inte dom var nog snabba för en 59a med pulka och en ägare...i det priset säljer sig själv tyvärr.
Tänkte köpa själv men tipsade flickorna istället. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är mycket jag skulle vilja ha och en Snow Runner hör till en av dom grejerna. Kanske inget att dra timmer med men däremot vad mycket roligt man kunde ha istället.
Men slantarna går ända i första hand till en bruksskoter och ev. nån Veteranskoter innan det står en Snowrunner på gården. En MCB eller Larven ska det vara!
Kolla bara vad roligt man har på en Crescent skoter! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En lynx 59a skulle passa perfekt skulle jag tro.
Men skaffar ni en veteranare så borde ni självklart skaffa en Mcb 380 , 520.
Bara en sak, den går inte i snö för fem öre, tillverkades i 4 år om jag kommer ihåg rätt och slutade tillverkas för att ägaren dog. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom har riktigt kassa mattor dom där snömopparna alla jag känner till har pajade mattor
Kul jossan att du har en larven i åtanke det är riktgt djävla kul med dom maskinerna! Men man bör passa sig för vissa modeller som bara är skit rakt igenom. Du får höra av dig när du kommit på att skaffa en så ska jag ge dig dom tips du behöver.. <!-- </EdIndex> --></div>