<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Funderar på vilken moppe som jag ska göra i ordning, jag har
En puch florida nerplockad inför totalrenovering
Puch maxi som kräver en dags mek
Dbs hercules
Solex
och en "Zündtype"
Zündtypen fungerar men skulle behöva en uppfrächning
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gör bort det tråkiga snabbjobbet först dvs Maxin så slipper du trängas.
Sen kan du sälja bort den å få ihop lite pengar till ngt av de andra projekten. Alt köra undan den i väntan på sommaren för den e ju ändå klar å behöver inget mer underhåll..
å efter det kan du ta dig an ett projekt som är lite mer tidskrävande.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->maxin ska jag ha kvar! den är skoj att åka på bakhjulet med. problemet är att jag saknar tändsysem + behöver ställa om fuggen.
har dock två helt org bosch system med org spole och kondensator.. men de är för fina för maxin... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad är kvar att göra på Zündtypen?
Jag skulle gör Zündtype eller Maxin först.
Bara för att de verkar ha minst jobb, eller det beror på vad du tänkt med uppfräschning. Sen skulle jag ge mig på Floridan och låta den ta tid. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->säger samma som alla andra gör färdigt allt enkelt eller sånt som inte ska ta lång tid och ha inte brotom men att göra klart allt samtidigt:D <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->klart du ska börja med zündtypen blir det sen tid över så ta maxin..för man vet ju med säkerhet att pucharna tar längst tid <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...