<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har aldrig sett dom någonstans. det är hog bara att ta ett rejält
bett i det sura äpplet, trycka ut en stor klick autosol på svintokudden och
gnugga.
tänk på att det finns två storlekar på dom naven. och alla drev finns inte till båda.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det förra monterade jag utan på polertrissan på bänkslipmaskinen, sen var det bara att hålla fram handen med lite våtslippapper i, innan det var dags för autosolen
men denna är lite större så det går inte riktigt.. :/ <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De som sitter på min raketare är ytbehandlade på något sätt.
Vid polering så kom jag ner till aluminiumet. Jag vet inte om alla är tillverkade på detta sätt men ett visst mått av försiktighet är nog att rekomendera.
Det var ett riktigt tunt lager ytbehandling. Det finns säkert någon firma som kan fixa detta. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dom är av aluminium de andra delarna i navet är förzikade så putsa på bara gör nu inte misstaget att lacka halvnavet silver det bränns bort när du använder bromsen så blästra allt rent och lämna i väg för ytbehandling <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oj oj nu gjorde jag inte någon efterbehandling utan bara slipade och polerade av navkåpan..
Nu är hjulet ekrat och monterat..? behöver jag plocka itu det nu igen =/ <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det verkar vara lite delade meningar om dom är ytbehandlade eller bara alu kanske raketsport vet svaret.?
Är dom bara i aluminium så är det ju inget annat att göra än polering å montering. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På den jag började polera så är det defenitivt en ytbehandling.
Jag har försökt att ta en bild, det är inte helt lätt men jag tror att det går att se.
Säg till om ni tycker att bilden blev för stor. <!-- </EdIndex> --></div>