Mjo, har börjat komma försent ca 1 gång i veckan nu
Måste skärpa mig NU!
tur du inte har snöjour när du försover dig!!
Nä ibland kan det vara djävligt pinsamt om man skulle försova sig..
Tex. en stor tävlings helg med spelare från hela Sverige oh hemska tanke man hade nog fått kicken å skämts nåt djävulskt
Dom helgerna kan jag säga sover jag mkt lätt å har dessutom 3 väckarklockor <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ skrev:Vaknar, kollar klockan 09.07. Skulle ju ringt för en timme sen!
O nästa buss går 10.15....
Detta innebär att jag missar nationella provet idag, INTE bra
Har inte du en a-traktor eller är det fel på den <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ skrev:Vaknar, kollar klockan 09.07. Skulle ju ringt för en timme sen!
O nästa buss går 10.15....
Detta innebär att jag missar nationella provet idag, INTE bra
Har inte du en a-traktor eller är det fel på den
Epa-el
O så sitter bakaxeln fast med en stolsskena till 740
INTE JAG SOM GJORT! Ska göra om så fort våren kommer! Eller garaget blir klart
O moppen vill sig inte då gasvajern gått av O så tror ja att gashandtaget spökar oxå <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->att lita på att en epa fungerar när man som bäst behöver den är som att lita på den där crackpundaren som bor i cykelfrådet att vattna blommorna dig medans du är i thailand i 1 månad...
edit: förresten när jag skrev nationella så hade jag flyttat min morsas lägenhet plus min moster i 24 timmar med endast 1 timme brake för att äta och trycka i mig tabletter som höll humöret uppe... på dom ingredienserna skrev jag en mvg uppsats. har inget minne av vad den handlar om... jag och den enda tjejen i klassen va dom enda som fick det på hela fordon (70 elever totalt). ganska bra för en speedad dödstrött pojkjävel <!-- </EdIndex> --></div>