<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vad rekomenderar ni för drevning till en membran cylinder borad till 41mm 13mm menbran och 12 mm bing
orginal drevningen ska vara 11/34
ska sita på en flaka <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->beror helt på hur du vill ha det snabb eller stark själv hade jag gjort den hyfsat snabb och stark som ett as bara att tästa sig fram <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En kugg fram skulle jag nog köra på, men det beror på hur man vill ha styrka eller hastighet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det ska sitta på en bruksmoppe
alltså både snab och stark
tror det blir ett 13 kug fram till att börja med <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det bästa är absolut att testa sig fram själv. Då din egna kroppsvikt spelar in när det gäller ork. Och andra saker. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag är ganska så lätt så 13 borde vara bra att börja med.
det är synd att dreven är så dyra.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det spelar även in hur landskapet ser ut där du ska använda den.
i skåne där det är platt kan man ju dreva mer än om man bor i t.ex berslagen där det är mycket uppförsbackar. hae du finmöntsrade däck
så kan du nog dreva mer än om du har den grovnabbade varianten.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är ganska så knöligt där jag bor och jag har ganska så grova däck
ska jag börja med ett 12 kuggars då <!-- </EdIndex> --></div>