<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu kan ju inte råttorna komma in och bygga bo iallafall
Men jag är rädd för att det hindrar flödet
Svarva en tratt som är ca 50mm i stora änden och skruva dit nätet där <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Råkade det bli en husvagn till? Kan väl vara bra att ha som meklokal, förvarings- och "snacka med polarna" -vagn. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snart kommer en journalist som ska fotografera mopparna. Har stigit upp alldeles för tidigt för detta så det blir att kojja en stund i eftermiddag. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oh hemska tanke dom är jag allergisk mot.
Inte vill man ju visa sig i tidningar man är ju så ful fet å gammal.
Blundar å grimaserar gör man dessutom på varenda bild <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->JA:D Ja blev överbjuden på husvagnen, fast dum nog så kommer jag väl lägga ett bud i sista sekunden..
Snacka med polare vagn? Jag, mopederna, och datorn isåfall.. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:oh hemska tanke dom är jag allergisk mot.
Inte vill man ju visa sig i tidningar man är ju så ful fet å gammal.
Blundar å grimaserar gör man dessutom på varenda bild
Var inte du klar för Beach 2011?
Som tur är är de oftast mer intresserade av att fota mopederna, så jag brukar inte bry mig nämnvärt. Man är ju alldeles lagomt blek-fet och allmänt ovårdad efter den här vintern. <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ skrev:JA:D Ja blev överbjuden på husvagnen, fast dum nog så kommer jag väl lägga ett bud i sista sekunden..
Snacka med polare vagn? Jag, mopederna, och datorn isåfall..
har du inga vänner mer än mopederna o datorn? de låter att ensamt de du!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller med dig Jossan angående vintereländet den har ju knäckt en både kroppsligt och själsligt..därför känner man sig ganska skrotfärdig nu... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
PipaZ skrev:JA:D Ja blev överbjuden på husvagnen, fast dum nog så kommer jag väl lägga ett bud i sista sekunden..
Snacka med polare vagn? Jag, mopederna, och datorn isåfall..
har du inga vänner mer än mopederna o datorn? de låter att ensamt de du!!
Ovänner finns det gott om, avundsjuka tror jag det är....
Men, de finns folk till allt...
Jag tycker jag lever ett riktigt bra liv ändå