Och skithuset var det sista som brann. <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Härligt här är det +1,4 på morgonen, + grader hela natten, det tar sej sa mordbrännaren när skithuset brann
Vädret..
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Kom hem nu , det stämde snön på väg bort men va kallt det blåser. <!-- </EdIndex> --></div>bigge skrev:ta det lugnt Dan LDan L skrev:.
Idag snöar det för fullt i Göteborg , USCH !!
Runt 0 grader.
.hemma i Kungälv är det 1+ och snön är på väg bort:)
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400
Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
måste ha lite skoj nu annars ångrar man sig
<!-- </EdIndex> --></div>
och tror det blir att åka ut och sladda snart igenDan L skrev:Kom hem nu , det stämde snön på väg bort men va kallt det blåser.bigge skrev:ta det lugnt Dan LDan L skrev:.
Idag snöar det för fullt i Göteborg , USCH !!
Runt 0 grader.
.hemma i Kungälv är det 1+ och snön är på väg bort:)

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är då inte ofta det är bra väder i Göteborg har jag märkt! Ramlade och slog i röven imorse i min isbacke på väg till skolan. Fy-y! 
Suttit inne i en sal och tentapluggat fram till typ sju, och när jag gick ut så var det snö! Håller tummarna nu att det snart kommer regn, så att snön försvinner!

Suttit inne i en sal och tentapluggat fram till typ sju, och när jag gick ut så var det snö! Håller tummarna nu att det snart kommer regn, så att snön försvinner!

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm väderleksrapporten har ju varit ute å varnat för mer av det jäkla lappmöglet...men hoppas slippa det...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Utsikt från kontoret i Dals-Ed kl 13:30

Uploaded with ImageShack.us
Helt sjukt detta....

Uploaded with ImageShack.us
Helt sjukt detta....

Tomos TS50 -72, Puch Florida -64
Håller förvisso med dig men efter 4 månaders konstant snötäcke har iallafall jag börjat tröttna. SMHI´s 10 dygnsprognos för mina hemtrakter ser dock riktigt trevlig ut om man gillar + graderzappafan skrev:Nog var det som ett j.. gnällande om vädret gör nåt vettigt av det istället då vi bor på denna del av jordklotet som gud glömde, åk skidor längd & utför, kör skoter etc... :yoda:

- alf-johan
- Forumsponsor
Rätt, men många gnäller för det rycker i moppetarmen, eller hur , kanske du känner det själv.zappafan skrev:Nog var det som ett j.. gnällande om vädret gör nåt vettigt av det istället då vi bor på denna del av jordklotet som gud glömde, åk skidor längd & utför, kör skoter etc... :yoda:

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
...å precis som jag skrev det åkte det förbi en gammel farbror på sin röda Puch Maxi i snöyran.
Oh ja, det rycker nåt alldeles väldigt mycket.alf-johan skrev:Rätt, men många gnäller för det rycker i moppetarmen, eller hur , kanske du känner det själv.zappafan skrev:Nog var det som ett j.. gnällande om vädret gör nåt vettigt av det istället då vi bor på denna del av jordklotet som gud glömde, åk skidor längd & utför, kör skoter etc... :yoda:
...å precis som jag skrev det åkte det förbi en gammel farbror på sin röda Puch Maxi i snöyran.

- zappafan
- Forumsponsor
,men det är klart sommarväder & en roadtripp på väg till nåt cafe' efter vägen är ju aldrig fel...
Njae, vissa av oss kör ju året runtalf-johan skrev: Rätt, men många gnäller för det rycker i moppetarmen, eller hur , kanske du känner det själv.

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..