<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har precis köpt denna skönhet!
ska få den rullande och fixa den lite, såklart blir det patina som gäller.
10 poäng till er som vet vad det är.
<script src='http://img717.imageshack.us/shareable/? ... u.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>
Blir nog en film på en uppstart sen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->grattis till en vad det ser ut o vara trevlig moped. får jag undra vart du är ifrån? mvh <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nepp, ingen Quickly. gissa vidare.
Neifelheim: jag är ifrån Blekinge (Ronneby). världsmetropolen! ;D <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hehe, där ser man. jag har vatt o hämtat mambadelar kring ditt.
BTW, jag ser att du säljer litte stuffs, du har ingen originalcylle och 17 mm förgasare till sachs? <!-- </EdIndex> --></div>
Micke_2013s skrev:hehe, där ser man. jag har vatt o hämtat mambadelar kring ditt.
BTW, jag ser att du säljer litte stuffs, du har ingen originalcylle och 17 mm förgasare till sachs?
till sachs är det sämre...sålde allt mitt förra sommaren...tyvärr! <!-- </EdIndex> --></div>
Micke_2013s skrev:hehe, där ser man. jag har vatt o hämtat mambadelar kring ditt.
BTW, jag ser att du säljer litte stuffs, du har ingen originalcylle och 17 mm förgasare till sachs?
jag har en cylinder som avgas är uppborrat och insug <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bigge: hur uppborrad är den?
Dr: nae, det är de inte, jag kan ge en ledtråd.. den gjordes mellan 1956-1958. <!-- </EdIndex> --></div>