Vädret..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är ju för fan värre å åka på vägen än på isen i söndags :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är också kaos :lol: våra hyrbilar åker i diket, polisen som ska fixa med dikesåkarna åker åxå i diket och bilbärgaren söp sig full å tuppa av.

Är glad om jag tar mig hem om en kvart.... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-5 här... dom plogade vägen utanför å det resulterade i stora block av is som snabbt frös fast på hela min infart å nu när man vaknade så ligger det 5cm nysnö
urrk.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag morgonsnö +-0 i helgen blir det uppåt +6 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->några grader kallt imorse och ett återfall av det jäkla lappmöglet... :freakin mad: dessutom försov man sig som grädde på moset.. :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->4 plus, vägen fri från snö och is. plus att dom börjat soppa redan! wtf, det händer vanligtvis inte fören i mitten av sommaren <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ca 3-4+, solsken, snön försvinner finfint nu! Snöade inatt såatt :?
Men snartså! Hoppas bara att de kommer sopa gatorna iår... <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
PipaZ skrev:ca 3-4+, solsken, snön försvinner finfint nu! Snöade inatt såatt :?
Men snartså! Hoppas bara att de kommer sopa gatorna iår...
tur att man har grus vag så man sliper soppa upp fliset :D
synd bara att vägen blir så jäkla mjuk det är massa hålor i vägen nu ju :(
och då menar jag att vägen sjunker en 30-40cm så blir det ett hål

sist körde bonden fast me traktorn vid plogning så det vart ett stort hål mitt i vägen ca 40cm djupt 2m bret å 3m långt :( <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här har det varit knallsol hela dagen så den snön som föll har börjat åka igen skönt.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just nu plus 10 och det rinner duktigt i dikena.....

mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter på jobbet. 7plus utanför fönstret. Tanken till Yankeen hänger i verkstan och torkar i lag med byggfläkten. ca 15plus i verkstan just nu.

Det är gråmulet, och blåser lite granna. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Melvin, du ska inte skaffa dig en yankee till?

http://www.blocket.se/jonkoping/Yankee_yamaha_32576694.htm?ca=17&w=1 <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->knallblå himmel sitter på altan å gassar.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag regn och +4,grader, och snön SMÄLTER :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->solsken -2 men blåser som fn :? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar