Compaktrenovering

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Compaktrenovering

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ett par bilder på min 1252 under renovering. Blir original förutom Texasstyre och 4,3 hk cylinder från Portugal. Skall åkas på i sommar!!! Håller på med "Grymmen" parallellt och den Compakten blir en helt annan historia. Bilder kommer kanske..... 8)
Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Esso
Inlägg: 386
Blev medlem: 19 dec 2007, 00:00
Ort: Ö-vik

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blankt och fint :!: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slider_score.gif Det blev jätte bra! Ser ut som nyköpt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förresten blir det Texas i stället för Pampas styre?
Jag visste att jag nyligen sett ett Pampas, hittade ett på ett mopedobjekt i förådet. Inte perfekt krom tyvärr prickar och tunt krom på sina ställen. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Styre

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för kommentarerna!
Jag är faktiskt ganska nöjd själv, speciellt som det är "utomhuslackat".
Tack Mona och Jossan för hjälpen!slider_thankyou.gif
Jo jag har stött och blött Pampas vs Texas och kommit fram till att jag är så rysligt mycket mer förtjust i Texas, iallafall på Compakter :oops: Fast å andra sidan blir det ju ingen "klon" utan Pampas, nää jag vet inte.... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker Texas styret har ett lite tuffare utseende. Kanske passar bäst på Grymmen? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar