<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
erlan skrev:du får en chans till att tänka till på drevningen.
erlan
Vaddå, 38 är ju en nerdrevning jämfört mot 40. Eller?
Roos skrev:ja med den drevningen kan det ju bli lite hursomhelst,
Men du har ju: (16mm) trimförgasare och passande insug till det. Orginal ligger på runt 10mm och 8.5mm.
Cylindern är på 60cc samt portad och det är den mer "fartvänliga" cylindern.
Du har den dubbla reedventilen.
Med optimal drevning så kommer du att komma upp i en högre hastighet än svindlande 55 iaf

Sen så har K50 en underlig förmåga att nästan låta som original även när de är trimmade
Folk brukar sätta på ett Typhoon topplock för att öka kompressionen, har dock ingen aning om det ger någon märkbar effekt. Någon som vet?
Sen så måsta jag säga att det ger respekt att ha och meka med moppen på rummet

Mjo, men ett rör kan vara bra att ha.....
Om jag inte minns helt fel så har jag ett typhoontopplock liggandes, men de sätts nog inte på om de inte är nödvändigt
Haha, jag kan inte meka någon annan stans :O
Tack för alla kommentarer och tips o råd och dylikt! 10 sidor på 2-3 dagar
Kan förövrigt säga att framgaffeln + hjulet är borttaget nu....
Nu ska det kollas på Hockey! Kämpa Hååååveeee!

Syns om några timmar/periodpauserna ;D <!-- </EdIndex> --></div>