Men vågade inte gasa så mycket

http://www.youtube.com/watch?v=K52IZPsuwmo <!-- </EdIndex> --></div>
Dom där maskinerna har ett riktigt j-a orr, så det är ingen skam att ta det lungt. prova fler gånger Gurra fast på en riktig crossbana, så jag lovar efter några timmar så går det riktigt OK, det gäller att komma över det första stela stadiet, men man blir lite säkrare när man har riktiga cross skydd och sånt, låna skydden av kompisen också, inte bara cykeln.Mattias-M skrev:gurra, ge fullt!
Kör själv då tuffingLevve skrev:Chicken....
Snart såMattias-M skrev:gurra, ge fullt!
Du har helt rätt! Dem går som f*nalf-johan skrev:Dom där maskinerna har ett riktigt j-a orr, så det är ingen skam att ta det lungt. prova fler gånger Gurra fast på en riktig crossbana, så jag lovar efter några timmar så går det riktigt OK, det gäller att komma över det första stela stadiet, men man blir lite säkrare när man har riktiga cross skydd och sånt, låna skydden av kompisen också, inte bara cykeln.Mattias-M skrev:gurra, ge fullt!
Jag tycker att du ska testa ordentligt, cross är trevligt och det ska vara lite jobbigt. tro mej jag har lärt många grabbar att köra cross, inte bara min son.
haha, bra sagt LasseLasse väss skrev:Coolt Gurra"In i dimman" så att säga
Jepp, inte bara dra på direkt...Raketsport skrev:Helt rätt, man måste känna in maskinen först.
Gillar också 2-takt bättre... Vad hade du tänkt dig för cross?