REX bytes INTE längre!

Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

REX bytes INTE längre!

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->någon som bor i mina trakter och vill byta bort sin Mustang Cobra 1000 mot min REX?

Allt ja fick med/var monterat på den finns kvar utom de snea buffalostyret.. elen är endast dragen så framlyset lyser och dödarknapp inkopplad, systemet är draget med grova kablar.

krav på Mustangen är att den är komplett, funkar i motorn och inga större bucklor i tanken.

Bild
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bilder fixade! <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför en mustang 1000?



går det inte lika bra med selleri?






cobra 5000 och lite imellan då ?






Jag har fått sundapp-lus i verkstan av den där fan och vill bara ha riktiga maskiner där
Bild

Uploaded with ImageShack.us

Nu är den hopskruvad och klar, men verktygslocket saknas fortfarande, bytesvärde ca 6-7 000;-
Skitsvår överliggande krök sitter på med värmeskydd, har ingen bild från den sidan.
skärmarna är riktade och rätt monterade, bättre fotpinnar sitter på (ej original)
riktiga handtag är monterade och testade, har bara inte haft tid att montera frambromsbackarna <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha, vill inte kapa och ha mig med den ramen för att få dit ett mångväxlat block och en EKF motor kan inte min plånbok sträcka sig till..

varför just 1000, tycker den är den snyggaste Mustang modellen så ja står fast vid en sådan, som ja ser de är den lite mer potent till vad jag vill göra. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->finns de ingen som har en 1000 och vill byta? kan lägga lite slantar imellan om de är så.

kedjeskydd, skärmstag och diverse finns bara att ja inte har de monterat. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan säga en sak till, behöver inte va någon motor i den heller. men hellst. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor
Inlägg: 3559
Blev medlem: 27 okt 2009, 00:00
Ort: Hallstamoppers

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Mattias-M skrev:Bild
Är det här nåt du vill bli av med?
Hjulen kan jag behöva (om det är 17tum) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->de ingår om någon får lust att byta mot mopeden ja är ute efter.

finns de inget intresse från någon om ett par veckor behåller ja alltihop, gör nått av de och sen kanske säljer den. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bakdrevet skulle jag vilja ha och byta mot mitt 42 kuggars så kanske moppen går lite fortare än 29 km/h vid 12000 varv och 80 cc :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Bakdrevet skulle jag vilja ha och byta mot mitt 42 kuggars så kanske moppen går lite fortare än 29 km/h vid 12000 varv och 80 cc :D
haha, mins inte hur mycket som är kvar av kuggarna på de.. och tror någon har svetsat fast de ihop med bultarna ist för att ha en plåt som låser.

har inte skruvat något med bakhjulet en för att se hur de är inombords men de ska nog göras på fredag om ja får tid. är de nått att ha är de bara att du kommer och tar de, hehe.

blir de så att grejerna finns kvar så åker ja till en jag känner och köper ett NOS drev han hade och använder de ist :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har man en komplett mamba, gärna med 4 petad motor så säg till! de är intressant. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar