Många inaktiva mopedklubbs hemsidor

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Många inaktiva mopedklubbs hemsidor

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför finns det så många inaktiva hemsidor för mopedklubbar?
Hemsidor finns ju och klubbarna är aktiva, men vissa hemsidor är inte uppdaterade sedan typ 2005. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
jonsa99
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, det kan man undra, vår klubbs hemsida försöker vi uppdatera minst 1 ggn per vecka <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet av egen erfarenhet att det är ofta få personer som får dra hela lasset och till slut tröttnar man...
Som tur är så får i alla fall jag uppskattning för jobbet man lägger och det håller en igångn men det är inte alltid lätt att komma på nya saker och samla material m.m.

Sen kan man ju fråga sig varför man inte lägger ner sidan eller gör den enklare om man vet med sig att den inte kommer uppdateras... <!-- </EdIndex> --></div>
peter/gbg

sida

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja det är inget roligt att komma in på en sån sida, synd för det borde ju vara ett enkelt sätt för klubbar att upplysa om träffar och rallyn o liknande <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag uppdaterar Kannjack så fort vi gör nåt, jag har inte uppdaterat den sista vändan vi gjorde till Kärrgruvan, men det kommer...har mycket att göra nu. <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
P-plats.se skrev:Vet av egen erfarenhet att det är ofta få personer som får dra hela lasset och till slut tröttnar man...
Känner också till det mopedklubbssyndromet av egen erfarenhet. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Samma här! <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
peter/gbg

klubb

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Puchlasse
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Puchlasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Själv blir jag uppmuntrad av alla roliga mail och kontakter man får. Så jag brukar försöka uppdatera nån gång i veckan. Jag tycker att det är kul att få mer än 500 besök i veckan på en nördig Puchhemsida.
Men håller egentligen med, det är trist med alla hemsidor där inget händer, ta bort dem istället. Och rensa ut lite gammalt.
Det är väl kanske lite av internets natur, nya grejor ploppar upp, och försvinner sen efter några månader eller år. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketsport flyter ju på av sig självt, så det känns bara roligt. Man har bara sig själv att skylla om saker inte blir gjorda :D Men när det gäller klubbsidor så anser jag att om inte medlemmar och styrelse visar intressse för hemsidorna och vilja att hjälpa till så är det inte roligt att underhålla dom.
Det jag tycker är extra tråkigt är när man vet att en klubben är aktiv, men det finns ingen upd kalender eller nya bilder sedan flera år tillbaka. Det är förståeligt om bilder kommer ut sent och så men när det inte kommer ut alls så är det lätt att tro att klubben är inaktiv. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:
P-plats.se skrev:Vet av egen erfarenhet att det är ofta få personer som får dra hela lasset och till slut tröttnar man...
Känner också till det mopedklubbssyndromet av egen erfarenhet.
håller med om detta har oxå varit med om samma sak..blir bara jobbigt när ingen lyssnar på vad man tycker.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar