<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade detta i ladan för länge sedan, det är ett flång nytt till Volvo ..
men förmodligen fattas nån monteringssats.. nån som vet mer om detta eller är sugen på`t ?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Usatakräcke är det, men inte komplett, fästena som ramen sitter i syns inte på bilderna, sen är som du själv säger monteringssatsen inte där.
Monteringssatsen är det som är värst, är speciella gummipackningar.
Vill ha ett sånt på min 265:a Har det mesta i övrigt enligt Usaspec.
Amarace skrev:Usatakräcke är det, men inte komplett, fästena som ramen sitter i syns inte på bilderna, sen är som du själv säger monteringssatsen inte där.
Monteringssatsen är det som är värst, är speciella gummipackningar.
Vill ha ett sånt på min 265:a Har det mesta i övrigt enligt Usaspec.
Edit: min 265:a
Jag är nog helt säker på att resten av grejorna ligger kvar i ladan
kommer ihåg att det rammlade ut saker första gången jag hittade kartongen... ska fortsätta leta <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska leta vidare snart, vet att dom ska ligga kvar någostans, frakten blir inte dyr med bussgods, och jag ska inte ha några stora slantar Bara roligt om det kommer till användning <!-- </EdIndex> --></div>
Även om du inte hittar fästena, för har man tur kan man ju få tag på dom nånstans också.
Då är det paxat till dig ! vill du att jag ska leta lite till (det är många kartonger att titta bakom ) innan jag kollar frakten.. <!-- </EdIndex> --></div>