REX bytes INTE längre!
REX bytes INTE längre!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->någon som bor i mina trakter och vill byta bort sin Mustang Cobra 1000 mot min REX?
Allt ja fick med/var monterat på den finns kvar utom de snea buffalostyret.. elen är endast dragen så framlyset lyser och dödarknapp inkopplad, systemet är draget med grova kablar.
krav på Mustangen är att den är komplett, funkar i motorn och inga större bucklor i tanken.
<!-- </EdIndex> --></div>
Allt ja fick med/var monterat på den finns kvar utom de snea buffalostyret.. elen är endast dragen så framlyset lyser och dödarknapp inkopplad, systemet är draget med grova kablar.
krav på Mustangen är att den är komplett, funkar i motorn och inga större bucklor i tanken.
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför en mustang 1000?
går det inte lika bra med selleri?
cobra 5000 och lite imellan då ?
Jag har fått sundapp-lus i verkstan av den där fan och vill bara ha riktiga maskiner där
Uploaded with ImageShack.us
Nu är den hopskruvad och klar, men verktygslocket saknas fortfarande, bytesvärde ca 6-7 000;-
Skitsvår överliggande krök sitter på med värmeskydd, har ingen bild från den sidan.
skärmarna är riktade och rätt monterade, bättre fotpinnar sitter på (ej original)
riktiga handtag är monterade och testade, har bara inte haft tid att montera frambromsbackarna <!-- </EdIndex> --></div>
går det inte lika bra med selleri?
cobra 5000 och lite imellan då ?
Jag har fått sundapp-lus i verkstan av den där fan och vill bara ha riktiga maskiner där
Uploaded with ImageShack.us
Nu är den hopskruvad och klar, men verktygslocket saknas fortfarande, bytesvärde ca 6-7 000;-
Skitsvår överliggande krök sitter på med värmeskydd, har ingen bild från den sidan.
skärmarna är riktade och rätt monterade, bättre fotpinnar sitter på (ej original)
riktiga handtag är monterade och testade, har bara inte haft tid att montera frambromsbackarna <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha, vill inte kapa och ha mig med den ramen för att få dit ett mångväxlat block och en EKF motor kan inte min plånbok sträcka sig till..
varför just 1000, tycker den är den snyggaste Mustang modellen så ja står fast vid en sådan, som ja ser de är den lite mer potent till vad jag vill göra. <!-- </EdIndex> --></div>
varför just 1000, tycker den är den snyggaste Mustang modellen så ja står fast vid en sådan, som ja ser de är den lite mer potent till vad jag vill göra. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
har inte skruvat något med bakhjulet en för att se hur de är inombords men de ska nog göras på fredag om ja får tid. är de nått att ha är de bara att du kommer och tar de, hehe.
blir de så att grejerna finns kvar så åker ja till en jag känner och köper ett NOS drev han hade och använder de ist <!-- </EdIndex> --></div>
haha, mins inte hur mycket som är kvar av kuggarna på de.. och tror någon har svetsat fast de ihop med bultarna ist för att ha en plåt som låser.tompa skrev:Bakdrevet skulle jag vilja ha och byta mot mitt 42 kuggars så kanske moppen går lite fortare än 29 km/h vid 12000 varv och 80 cc
har inte skruvat något med bakhjulet en för att se hur de är inombords men de ska nog göras på fredag om ja får tid. är de nått att ha är de bara att du kommer och tar de, hehe.
blir de så att grejerna finns kvar så åker ja till en jag känner och köper ett NOS drev han hade och använder de ist <!-- </EdIndex> --></div>