MCB 1203 Bytes

PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

MCB 1203 Bytes

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som sagt!
Ja har tänkt lite o har kommit fram till att jag vill byta bort 1203an.
Det sitter ju en Morinimotor på dem, trampor.
Nytt sadelskum samt överdrag följer med.
Ny slang i bakhjulet
Ny Gaswire.
Nytt baklyse.
Baklyset är ej inkopplat, samt att jag ej har någon bakbromswire.

Bytes mot annan veteranare.

Är det några frågor eller dylikt så är de bara att fråga!

Bilder kommer när det är dugligt fotoväder.

// PipaZ <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För fjolligt med trampor? :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nädå fräckt med trampor PipaZ..lady lastrada är ju oxå utrustad med sådana... :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:nädå fräckt med trampor PipaZ..lady lastrada är ju oxå utrustad med sådana... :mutt:
Fick upp den till 39.1km/h med cykeldatorn tidigare idag, inte dåligt för att vara otrimmad! :) <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Intresset är svalt :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du bor så långt bort, annars hade jag helt klart varit intresserad av den. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Du bor så långt bort, annars hade jag helt klart varit intresserad av den.
Hade du (hoj)tat till innan vi åkte till Kiruna så :roll:
Tyvärr gjorde jag bort mig idag, händer alla någon gång men jag var dum nog att välja fel moped :oops:
Råkade stegra över när ja åkte bakhjul :oops:
Så bakskärmen fick sig en liten touch. ska rikta tillbaka den. blir en liten plåtskada men inget märkvärdigt, mest grejen att råka stegra över med just DEN moppen :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco
Inlägg: 471
Blev medlem: 08 jan 2010, 00:00
Ort: Lödöse

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Visst va de så att du hängde utanför en korvmoj, å tjejen som du varit kär i sedan 5 klass stog å sneglade lite fängslande på dig, å va gör du, jo du får för dig att skicka upp vilddjuret på bakhjulet! men slår istället över cocos_acc.gif Fan mannen... vore bättre att du bjudit tjejen på en glass istället!!! ja ja man kan inte vinna jämt! :D :wink: :wink: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013
Inlägg: 801
Blev medlem: 20 okt 2009, 23:00
Ort: Oskarshamn

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amstaff_Loco skrev:Visst va de så att du hängde utanför en korvmoj, å tjejen som du varit kär i sedan 5 klass stog å sneglade lite fängslande på dig, å va gör du, jo du får för dig att skicka upp vilddjuret på bakhjulet! men slår istället över cocos_acc.gif Fan mannen... vore bättre att du bjudit tjejen på en glass istället!!! ja ja man kan inte vinna jämt! :D :wink: :wink: :wink:
staff_gemini-1.gif staff_gemini-1.gif staff_gemini-1.gif staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amstaff_Loco skrev:Visst va de så att du hängde utanför en korvmoj, å tjejen som du varit kär i sedan 5 klass stog å sneglade lite fängslande på dig, å va gör du, jo du får för dig att skicka upp vilddjuret på bakhjulet! men slår istället över cocos_acc.gif Fan mannen... vore bättre att du bjudit tjejen på en glass istället!!! ja ja man kan inte vinna jämt! :D :wink: :wink: :wink:
Haha, så var det inte. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amstaff_Loco skrev:Visst va de så att du hängde utanför en korvmoj, å tjejen som du varit kär i sedan 5 klass stog å sneglade lite fängslande på dig, å va gör du, jo du får för dig att skicka upp vilddjuret på bakhjulet! men slår istället över cocos_acc.gif Fan mannen... vore bättre att du bjudit tjejen på en glass istället!!! ja ja man kan inte vinna jämt! :D :wink: :wink: :wink:
kan man få upp en trampis på bakhjulet? var mer än jag visste....var det med skorna släpandes i backen? hmm...bättre jag håller mig till min custom... <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Skriv svar