<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->... är ju inga problem, men vart skall det där stoppet som liksom sitter ihop med fjädern på kickaxeln vara? Som jag upplever det så kan det antingen ligga mot drevaxeln eller in i en käck urgröpning i blockhalvorna. Men det sitter ju inte fast verkar det som. Skall stoppet kunna byta läge eller? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det ska ligga i urgröpningen av blockhalvorna, finns kickgummit kvar? i stoppet?
nej det ska inte sitta fast, men gummit ska gå emot aluzinkmagnesiumet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok tack, det var bra det för det var så jag klämde ihop den och det verkar funka. Men nåt gummi fanns det inte utan stoppet såg ut som en liten skopa ungefär. Öppen upptill och två tillklämda flikar i botten. Spelar det nån större roll tror du? Den funkade ju innan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trist, för efter en tid kommer kickstoppet att nöta bort alulegeringen i blocket, med alklt vad det innebär.
Är det inte enklare att köpa en bit "O-ringsnöre" 17 mm långt som passar i håle. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo jag får väl stoppa in nåt. Jag har ju inte skruvat i skruvarna ännu så det är bara att lyfta isär. Sjutton millimeter säger du? Jättebra, jag grejar nån plugg och stoppar i. <!-- </EdIndex> --></div>