Pälle, Dr. Novolette + alla andra!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Pälle, Dr. Novolette + alla andra!

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej allesammans!
Jag får lite skumma mail som forumadminstrtör. Vill därför kolla med er om det ligger någon fakta bakom eller om det är en tillfällig bugg i systemet.

Pälle - du skulle ha fått ett PM 13.26 (25 maj) som inte kommit fram till dig. Kan du kolla din inbox?

Dr. Novolette - Saknar du "Medelende om svar på ämne" mail ang. ämnet "Motorn rusar"?

Men detta gäller många fler. Kolla om ni saknar väntade PM eller om ni slutat få "Medlende om svar på ämne" mail. Kontakta mig i så fall: josefine.andersson72@telia.com

Jag får bara mail till min adress då det inte gått att utföra handligar som rör andras e-post adresser på forumet och jag har fått endel sådana i går och idag. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jossan, inget PM 13.26 i min inkorg. Var har det tagit vägen tro? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra, då vet jag. Ska kontakta support.
Kan tänka mig att det kan ha med Skoteretten att göra. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pälle - har du ställt in något SPAM-filter på din hotmail? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag saknar svar i mitt köpes inlägg biggrin <!-- </EdIndex> --></div>
Agent.007
Inlägg: 164
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:00
Ort: Hässelby, Stockholm

Inlägg av Agent.007 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:Jag saknar svar i mitt köpes inlägg biggrin
staff_gemini-1.gif

S_Compakt du är något på spåret här! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe! Det kan bli lite svårare att ordna. biggrin <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har ej fått ngt meddelande "motorn rusar" sedan har jag märkt (började för ngn dag sedan) att när jag gå in på "mopeder" från forumindex ploppar det upp en varningsruta en sån är med ett stort kryss som säger att det inte går att logga in på den aktuella sidan. då får man gå till baka till index å försöka gå in på "mopeder" igen å då funkar det som vanligt har hänt 4ggr nu å det händer bara när man ej är inloggad mysko.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det händer inte för mig. När du inte är inloggad så visas det reklam. Har du högt virus/spam skydd på din datorn?

Det är inget fel på sidan, men hotmail har minskat sin tolerans. De anser att forumup-mail är spam/reklam som ska blockeras. Har pratat med support för forumup och de står handfallna inför problemet för forumen innehåller inget virus. Vad ni kan göra är att maila msn och tala om att det inte är spam (på engelska). Men det är bäst att byta till ett annat gratis mailprogram som fungerar fullt. Säkert endel annat ni missar också, då de minskat tolleransen på vad de anser är reklam....


Snälla, skaffa en speciell forum mail på yahoo för min inbox bombarderas av alla mail som inte kommer fram till er! Jag ser inte innehållet bara till vilken adress det inte gått att skicka till, samtliga är hotmail. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar