Vad för cylinder/topplock

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Jake

Vad för cylinder/topplock

Inlägg av Jake »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad är detta för cylle? Hjälp.Det är membran men typ? Nummer 6 är på cyllen. Topplocket är konstig har inte sett sådan. 39,10 är cylindern och reed 13mm. <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fixa bilden :)

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju en Sachscylinder :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
CR1151
Kontakt:

Re: Vad för cylinder/topplock

Inlägg av CR1151 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jake skrev:Vad är detta för cylle? Hjälp.Det är membran men typ? Nummer 6 är på cyllen. Topplocket är konstig har inte sett sådan. 39,10 är cylindern och reed 13mm.

Bild

Hur kan det vara så svårt att klistra en bild hit?
Membrancylinder och topp med det "nyare" förbränningsrummet, båda i päronutförande.

Till salu? <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns som nya (nos) <!-- </EdIndex> --></div>
Jake

Inlägg av Jake »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tackar,

Förstår inte varför jag kan inte klistra direct bilden hit. Har gjort precis som i guiden. :shock:

Okei, Sachs cylinder javisst men jag har inte sett sådan topplock förut. Köpte den med 15 euro hela satsen. Jag ska prova den i alla fall. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jake skrev:
Förstår inte varför jag kan inte klistra direct bilden hit. Har gjort precis som i guiden. :shock:
Om det blev en länk så har du förmodligen valt fel kod på imageshack. Ska fixa guiden för de har ändrat placeringen på koderna. Om du laddat upp en bild, Välj i koden Forum (4'e från toppen).

Om du laddat upp flera. Klicka på bilden du vill lägga upp. Klicka sedan på höger sidan om bilden på texten "Embed this image" och välj återigen koden för forum (2'a från toppen). <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar