Rex miniped

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
W.baum

Inlägg av W.baum »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:
W.baum skrev:
NiklasHögberg skrev:
W.baum skrev: Nej tok heller. En sån skulle jag inte vilja ha om du så gav den till mig. Puttrar för tillfället runt på en solx knallert :oops: . Har dock vägt upp det hela med att äga 2 stycken sachsmotorer som ska sättas i lämplig ram (när jag får tag i en)
knallert e fräsiga maskiner. livsfarligt på vintern bara. har haft en själv.
Jo förvisso.Min signalgula maskin är ju lite kult.Men funderar på att avveckla den för att finansiera en ram till mina motorer :hmm:
oke vad e du sugen på att sätta motorn i då?
Jaaa du! Grunnar lite på antingen en 1209, 1279.....eller nåt åt det hållet corsodispari_unsure <!-- </EdIndex> --></div>
W.baum

Inlägg av W.baum »

NiklasHögberg skrev:
W.baum skrev:
NiklasHögberg skrev:
W.baum skrev: Nej tok heller. En sån skulle jag inte vilja ha om du så gav den till mig. Puttrar för tillfället runt på en solx knallert :oops: . Har dock vägt upp det hela med att äga 2 stycken sachsmotorer som ska sättas i lämplig ram (när jag får tag i en)
knallert e fräsiga maskiner. livsfarligt på vintern bara. har haft en själv.
Jo förvisso.Min signalgula maskin är ju lite kult.Men funderar på att avveckla den för att finansiera en ram till mina motorer :hmm:
Jaaa du! Grunnar lite på antingen en 1209, 1279.....eller nåt åt det hållet corsodispari_unsure <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

W.baum skrev:
NiklasHögberg skrev:
W.baum skrev:
NiklasHögberg skrev: knallert e fräsiga maskiner. livsfarligt på vintern bara. har haft en själv.
Jaaa du! Grunnar lite på antingen en 1209, 1279.....eller nåt åt det hållet corsodispari_unsure
1279 är en mkt trevlig o snygg moped. fanns ett billigt objekt på blocket äromdagen! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
W.baum

Inlägg av W.baum »

NiklasHögberg skrev:
W.baum skrev:
NiklasHögberg skrev:
W.baum skrev: Jo förvisso.Min signalgula maskin är ju lite kult.Men funderar på att avveckla den för att finansiera en ram till mina motorer :hmm:
Jaaa du! Grunnar lite på antingen en 1209, 1279.....eller nåt åt det hållet corsodispari_unsure
1279 är en mkt trevlig o snygg moped. fanns ett billigt objekt på blocket äromdagen!
Nice! Blev erbjuden en 1209 ram häromdan för 400kr. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Dan L

Inlägg av Dan L »

Dan L skrev:
NiklasHögberg skrev:
Dan L skrev:
NiklasHögberg skrev: köper kronan till det priset. vad vill du ha för stödet? tänkte om ja köper båda så blir de bara ett paket.
nos stödet kostar 150kr det finns lite till tror jag , nån verktygslåda i plast mm
kolla gärna vad du har. kan du fixa bild vore de fint. räkna samman bra pris!
ok blir i helgen :wink:

Har nu hittat NOS stöd , styrkrona , verktygslåda , långa grå gummin till ramen , spetsiga gummiproppar .

Kan ju fota grejorna , maila till borgward1960@telia.com eftersom jag har svårt att få in bilder i forumet på vettigt sätt. <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Skriv svar