Is räcer (rödmyra) med dt motor!
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det är klart intressant, vart finns denna och vad vill du ha? <!-- </EdIndex> --></div>klein skrev:Har en tank tilll en römyra om den skulle passa du kan köpa hela ramen om du vill, eller bara tanken. Men helst hela ramen med däck och allt ihopa.
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
<!-- </EdIndex> --></div>
Tack ska du ha! Trevligt trevligt, finns de bilder att beskåda dina byggen någonstans? Ja, gamla hojar har mer o ge. Spec om dom stått i skogen i 20 årEkstam skrev:Fränt projekt!håller själv på med ett liknande projekt
alltid fränt med gammel hojar

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo det är nog sant det josse säger och alf-johan, för det finns ingen extrakran på tanken, så måste vara en rödmyra jag har.
Neifelheim- http://imageshack.us/photo/my-images/827/img0420ck.jpg/
Där finns det en bild på tanken.
Jag bor i Norrtälje, lite långt från Vetlanda men en dagsutflykt så

-
Hmm, ja, det var en rejäl bit. Skicka kommer nog kosta en del....:/ <!-- </EdIndex> --></div>
spelar ingen roll för mig om det är en rödmyra tank, eller rödkvarna, ska sitta på custombygge (kan man kalla det), så kan modda dit hur som helst.klein skrev:Jo det är nog sant det josse säger och alf-johan, för det finns ingen extrakran på tanken, så måste vara en rödmyra jag har.
Hmm, ja, det var en rejäl bit. Skicka kommer nog kosta en del....:/ <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->NU jävlar! Nu sitter motorn där den ska, samt krök är byggd, blev lite tajt. nu måste kedjan kortas, bakskärmen ska dit, och resten av problemen blir enkla att lösa. bilder kommer upp senare om jag orkar skruva ihop den. /Neifelheim <!-- </EdIndex> --></div>
Köpet några stycken husqvarnor av Pälle här på forumet
finns bilder på ena här på forumet nånstans på övriga fordonNeifelheim skrev:Tack ska du ha! Trevligt trevligt, finns de bilder att beskåda dina byggen någonstans? Ja, gamla hojar har mer o ge. Spec om dom stått i skogen i 20 årEkstam skrev:Fränt projekt!håller själv på med ett liknande projekt
alltid fränt med gammel hojar

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->finns bilder på ena här på forumet nånstans på övriga fordon
Köpet några stycken husqvarnor av Pälle här på forumet
[/quote]
såg nån, hehe, cool!
Min är för övrigt ingen rödmyra, det är en apollo
hehe <!-- </EdIndex> --></div>

såg nån, hehe, cool!
Min är för övrigt ingen rödmyra, det är en apollo

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer det bilder, och vi har kommit fram till att det var en apollo, altså ingen rödmyra 

Motorn är på plats, 2 fästen svetsade, och ett skruvat! (främre).

Dök upp ett bekymmer direkt : avgasröret går emot ramen, meeen, en gammal krök byggdes om, nu ska bara resten av röret byggas, några mindre drev införskaffas, och en tank ska dit...gick att använda original broms pedal, så det blir inga problem där. "In Rust We Trust". /N <!-- </EdIndex> --></div>

Motorn är på plats, 2 fästen svetsade, och ett skruvat! (främre).

Dök upp ett bekymmer direkt : avgasröret går emot ramen, meeen, en gammal krök byggdes om, nu ska bara resten av röret byggas, några mindre drev införskaffas, och en tank ska dit...gick att använda original broms pedal, så det blir inga problem där. "In Rust We Trust". /N <!-- </EdIndex> --></div>
-