<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu startar jag upp 2 byggen inför vintern, Den ena ramen köpte jag av Raketaren och den andra på tradera.och varför inte som första bygget med 2 st Nos-Tankar fast i lite sämre skick
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den här tråden kommer att följas, kommer att bli kul att se din skaparanda och putsglöd igen tture ska bli kul å se vad du gör av ramen.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men visst vore det snyggare med en bättre beg kromtank på den röda , ligger en i skogsbacken här bland alla pscchsgrejor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Putsa inte för mycket nu,det räcker med en vitrinskåps moppe
Det är kul att busa lite med dom,oavsett väder <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jaja då börjar putsandet igen och på 2 stakars tture
jag ska ochså börja på 2 typer när tid medgjes från högre ort <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser bra / nice ut Ture....den jag frågade på som du skulle skrota...vad hände med den...undrar .... <!-- </EdIndex> --></div>