<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har ett par rutor till salu som ska vara till i första hand 1139 Sport (10 mm styrkåpeskruvar) men som passar andra Crescentar om man borrar upp styrkåpeskruvarna till 10 mm. Har nu kompletterat min tidigare version av rutan med silvatrimlist runt plexit. Rutans fäste och skruvar är i rostfritt stål.
Vill ha 650:- och då står jag för frakten (skrymmande brev 2 kg). Då packas den isärtagen för att klara måtten.
Se bifogade nytagna bilder!
<!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag vill se baksida.. gärna finish på stagen å nedre cromlisten är det helpolerat eller rå finish ? svetsat eller nitat ihop? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tillbaka efter cykelsemester i Danmark fredag-söndag ca 12 mil.
Gbg - Fredrikshamn - Skagen t.o.r. Mycket kalas och cykling. Träffade 2 ganska stora moppegäng.
Men betr rutan så är den fint svetsad och betad på svetsarna men annars "rå". Kan poleras eller elpoleras om man vill ha högglans.
Rutan skruvad med försänkta M5x15 och klädselbrickor i den gängade listen och det sitter kupolmuttrar som låsning. M5x10 hade kanske varit optimalt tillsammans med låsvätska men jag hittade inga M5x10. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->verkar vara proffsigt jobb å det är inget snack om att priset är rätt!
personligen ids jag inte göra en sådan ruta för dom pengarna hoppas du fått mtrl billigt (jag vet vad råvarorna kostar) å frakt ingår..jag kommer nog att beställa en var så säker men det får bli om en månad lite mkt just nu.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vilket kanonjobb du gjort med rutorna är ju jättenöjd med den, kommer förstås någon bild när den är monterad på moppen ska ordna nya kåpskruvar med lite grövre häl först bara
hjärtligt tack för affären Per
// Roger <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den killen (i Umeå) som köpte en ruta av mig på Tradera tror jag bara borrade upp sina kåpskruvar till 10 mm. Han skulle ha den på sin Scooterette.
Annars vet jag att "simtus" tillverkar nya på beställning med 10 mm hål.
Han vill ha 300:- för 4 st fraktfritt. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo hade nog tänkt att *simtus* skulle få tillverka nya är ju lite synd att borra originalmuttrarna, kan vara gott att ha till originalraketerna han är ju en riktig klippa på verktygstillverkning oxå har ju köpt några specialare av honom tidigare... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj en sådan vindruta skulle passa bra på min raketare.
Kan du kolla djupare i gömmorna om det finns en till mig också.
River
2000 -58
Div 2000 obj <!-- </EdIndex> --></div>