<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej
Någon som är duktigt på att få fart på Golden champ , har skaffat ett extra topplock och cylinder till min Golden och vill ha lite mera fart vad göra ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Conrad här på forumet kan det där! (och även annat )
Han gör bl.a. ett nytt insug, löder och grejar så det går nästan i 90!
Men just nu är han nog i Portugal.
(Får se om han hittar tråden) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kanon då kan man ta kontakt med honom och lämna ifrån sig delarna, är mest intresserad av ca 50-60 det räcker för den moppen. Har även en mamba som är tok trimmad så denna får bli lite moderat <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då är det nog lite överkurs att bygga nytt insug om du inte vill nå farter över 50-60. Det räcker nog med att fila, synd att insuget ser ut som dom gör på dem där cylindrarna <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har Conrad kommit tillbaks har inte sett några inlägg på ett tag.
Funderar på att ta upp den till 60cc och jobba på vrid gillar när det orkar bra-
Det kanske är en sjukdom sen man såg ljuset och V8 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej mustangm1!
Jag kommer nu (14:e kl 23.18 ) rensa bland inläggen i din tråd då några medlemmar kom i diskussion som inte tillhör din fråga.
Till er som undrar varför erat inlägg togs bort då ni inte skrivit något som är kränkande. Jag tog bort allt som inte tillhörde tråden. <!-- </EdIndex> --></div>