50ss bytes mot annan MCB.

Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

50ss bytes mot annan MCB.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hejsan, jag känner att jag aldrig kommer att få ihop min 50ss och att det hade vart roligare med någon lite lättare ram helst med flinta fästen men sachs funkar också.

50ss är helt komplett förutom skärmar, centralstöd och lyktor. Tanken är väll okej dock lite slipad och lackad där det inte ska vara lackat.

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du kan få en 1254 ram och en monarscoot ram :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja det vettefan. dom delarna som finns är tank, ramkåpa, båda hjulen, alla axlar, sving, gaffel, sadel och bågen bak.

Bytes helst mot någon moppe med flintafästen. <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen som är sugen på nått byte? :cry: då får jag väll kapa i ramen o hänga i en cpsnurra då! :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bygg en CP moppe! :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lite synd ätt den är långt härifrån.. :wink: nåja hade ju inget med flintafäste över just nu heller.. :) skulle va kul att bygga en 50ss oxå..har ju själv en ram men utan viktiga delar som hjul framgaffel och dyligt.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar