Ninna na na na ni na, Boktipset...=)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Ninna na na na ni na, Boktipset...=)

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte för jag är nån större Bokmal :research: , men den här verkar bra.. :D (har inte läst nåt av honom förut..)
Bild
Annars har man mest läst sånt här i slutet... :diablo:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Böcker är absolut inget för mig, föredrar motortidningar! Läser själv Gasoline. Vilken/ vilka läser du zappa? <!-- </EdIndex> --></div>
ponras
Inlägg: 371
Blev medlem: 01 feb 2009, 00:00
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Norrbaggen skriver bra böcker! :thumb: Håller på att läsa om hela serien om Harry Hole nu, börjar på bok 5 ikväll... <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Prenumererar numera "bara" på, Street & strip åsså Power, strö köper nåt nummer av classic & liknande + Gasoline och köper ibland div amerikanska tidningar då man är in till Umeå, där det finns nåt som hette/heter Worldpress nånting, där det finns gott om utrikiska tidningar.... 8)

Prenumerera förut även på Wheels, Classic, Pontiac Enthusiast... <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Re: Ninna na na na ni na, Boktipset...=)

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Inte för jag är nån större Bokmal :research: , men den här verkar bra.. :D (har inte läst nåt av honom förut..)
Bild
Annars har man mest läst sånt här i slutet... :diablo:
Bild
Ser att Zlappa fått fram en bild på min motor som sitter i påntjakken, snygg å välbalanserad.. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->You wish... :pinocchio: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:oops: så är det....kan inte hjälpa det....sitter som smäck där. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->japp, min bara min 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sviker än aldrig!

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom spelar bra musik åxå :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad syftar du på? :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det här.. http://www.youtube.com/watch?v=gQ5ZWxsjDKQ

i övrigt en av dom elegantaste tidningarna med my kind of look på fordonen :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jasså på så vis! :wink:

Gasoline tidningarna har många sköna Old School byggen som passar mig i smaken galant! Läser även lite Classic Motor, Nostalgica mm. emmelan Gasoline för det är endast 6 nummer om året. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra bit, men han gapar så man ser skonummret genom munnen. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Classic Motor, Klassiker och Gasoline läses frekvent.

Ska vi snacka böcker kan jag inte annat än rekommendera serien "Det Mörka Tornet" av Stephen King.

Ett mästerverk i 7 delar, gissar på nånstans runt 2500-3000 sidor. Läste den ifjol och har nu börjat om igen. Helt fantastisk läsupplevelse. En skön blandning av fantasy, vilda western och science fiction. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar