Intressekoll klubb för Scoteretter
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Har du testat Conrad och är säker på din sak??
Har inte gärna lust att chansa och köpa ett drev för 360 spänn som inte går att modifiera så det passar.... <!-- </EdIndex> --></div>
Kollade med Rösebäckens och de dreven kommer från sån där Chopper, invalidos mopedos. Han var lite osäker på hur det var med borrningen.Conrad Engström skrev:Såg här att Skoterett mekarna, letade efter små bakdrev. Var hos Rösebäckens cykel och motor i går, det fins 24 kuggars bakdrenv i travar. Enda är att man får borra upp hålen till 7 mm så passar dom.
Har inte gärna lust att chansa och köpa ett drev för 360 spänn som inte går att modifiera så det passar.... <!-- </EdIndex> --></div>
-
skoterett klubb.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag är intresserad ifall du skapar en klubb för oss med skoteretter som intresse. mvh Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Fasen Jag har redan 24 kuggars... köpte ett 15 drev av Erik Linding för 150:- får se om den blir nå raskare då, för nu med trimmningen så varvar det frisktPälle skrev:Kollade med Rösebäckens och de dreven kommer från sån där Chopper, invalidos mopedos. Han var lite osäker på hur det var med borrningen.Conrad Engström skrev:Såg här att Skoterett mekarna, letade efter små bakdrev. Var hos Rösebäckens cykel och motor i går, det fins 24 kuggars bakdrenv i travar. Enda är att man får borra upp hålen till 7 mm så passar dom.
Har inte gärna lust att chansa och köpa ett drev för 360 spänn som inte går att modifiera så det passar....

skåjter1klubb
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om det ska åkas med alabahamaman och Dr så köper jag en för den enda gången det ska crusas, en gång är som bakant ingen gång,alltså
blir det ett onödigt köp för mig - kanske det går att sälja en fullfunkis till Dr?????? snorbilligt.... <!-- </EdIndex> --></div>
blir det ett onödigt köp för mig - kanske det går att sälja en fullfunkis till Dr?????? snorbilligt.... <!-- </EdIndex> --></div>