<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo nog ser ju övre delen på brädan ut att tillhöra en saab 9- 5 a ser ju oxå att den har tre spolmunstycken i huven vilket saabarna oxå har..
väderleken har ju gjort ännu ett *lappkast* bara -11,5 grader nu på morgonen.. rena blidan <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Igår på dagen -3 idag på morgonen -8,7 Riktigt "lagom" igår när det var så milt åkte värmen på i mekarskrubben, och lite fix, och start <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:jo nog ser ju övre delen på brädan ut att tillhöra en saab 9- 5 a ser ju oxå att den har tre spolmunstycken i huven vilket saabarna oxå har..
Ja så är det:
Ser nysotat ut i avgasröret:
Brr... Idag går jag nog inte ut, -3 står det på mätaren utanför fönstret.
/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-21.7 svalt - ingen snö på G...Tyvärr.
Jag har skottat några brotak,garagetak och bodar. Boden i full vinter. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:man blir ju less då man ser sådana sommarbilder för farao
näää nog trycker man gärna på gillaknappen när man ser härliga sommarbilder.. tur det har vänt åt rätt håll..eftersom man är vinterhatare.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ojdå - ser att doktorn har fått finfrämmande....å besökarna vart smittade med renoveringssjukan....
där hjälper inte alvedon o 5-56.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En liten raport från Nusnäs, kan vi kalla det snöbrist i brist på att få brumma med slungan så kom jag på att man kan köra av altanen Detta är bara tredje gången i vinter jag startar den