<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->usch det var saftigt,men ibland får man dra ner brallan om man vill få det komplett.Dom växer väl inte på träd. <!-- </EdIndex> --></div>
Sant, skojade lite bara. Vissa detaljer har en tendens att braka iväg
i pris något över j-vligt, och oftast är det dom man själv är spekulant på.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För ca 6 år sedan såldes dessa kåpor för 800-1300kr, så de kanske ligger på 2000pix med fin lack idag. Men jag tycker att 1500 är mer skäligt pris. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser ju inte allt för komplicerade ut för att tillverka i glasfiber eller något liknande. kanske någon som borde ta upp tillverkning. jag ska själv snickra hop några själv <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här har man lagat upp rosten på 240in så den går igenom bes en gång till(bör vara sista gången). när man äntligen är klar så kommer sambon hem o säger att det låter om bilen. tar bilfan (850 95a) på en tur. visst låter det. typ som hjullagret e dåligt. kör omkring en stund o svänger o har mig o kör sedan in i garaget o hissar upp bilen. visar sig att fjäderbenstallriket gått av o ligget mot hjulet. hade slipat ett fint spår i däcket. pressade upp skiten o satte en avgasklämma under så tallriken håller sig på plats o gick in o höjde hennes livförsäkring
sen trodde jag att jag hade ett litet hål i tanken på 240in. blåste rent o det visade sig vara 1cm högt o 10 cm långt.
så nu har man ännu mer jobb. kul <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja nu har man varit duktigt förkyld & mest legat under en filt i soffan & hostat å snytt sig, det som är tråkigt förutom att va sjuk, är ju så inni H-vete lite att se på (dåligt)TV ,för att inte tala om skvallerblaskorna Aftonbladet/Expressen typ, vars tog all bra journalistik vägen? program som är nåt att se är det inte många timmar i veckan man behöver slösa tid på, man kanske skulle sälja iväg TV:en... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var & hämta ut min äkta Emaljskylt (70*18 cm) man beställt till huset (byggt 1927), blir nog bra det där, då man skruva fast den till sommarn... <!-- </EdIndex> --></div>