<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker en moppe ska vara som ägaren vill ha den och inte som alla andra tycker att den ska se ut så ut och bygg om era orginalare nu !!!!!!!! så jag tycker att dom ser bra ut och Zundappmotorer på alla ska det va !! <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Tycker en moppe ska vara som ägaren vill ha den och inte som alla andra tycker att den ska se ut så ut och bygg om era orginalare nu !!!!!!!! så jag tycker att dom ser bra ut och Zundappmotorer på alla ska det va !!
Det var väl att ta i! Inte Zündapp på alla! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Närå har flera mopeder som skall få derbimotorer och vilka törs jag inte berätta för er om . <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Tycker en moppe ska vara som ägaren vill ha den och inte som alla andra tycker att den ska se ut så ut och bygg om era orginalare nu !!!!!!!! så jag tycker att dom ser bra ut och Zundappmotorer på alla ska det va !!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nåja, nog med tjat!
Min superdupervärsta och snyggaste och bästa mopeden *not* på detta forum kom idag över 100km/h.
Dock varvade den aldrig ur 6:an. Sträckan jag körde på är inte optimalt för snabbkörning, för mycket upp och ner och alldeles för kort! Får se om det går bättre med 13 drev fram istället.
Den tömde inte heller förgasaren nu, så det blev en framgång!
På någon av dessa testrundor klev jag över 100km/h!