det står 8 st högtalare här med bara 4 som e kopplade till den svarta
2st ska ut i bilen å dom andra 2 får la stå slå länge
å som du ser har far några lp skivor ståendes i hyllan själv har jag inte så många med jag har börjat samla lite
cd skivor finns också <!-- </EdIndex> --></div>
Oki, trevligt. Har en Luxor stereo ståendes i garderoben, den har tjänstgort i många år hos mig så den gör jag mig inte av med trots att den tar en del plats.
Skivspelare köpte jag mig förresten en ny för "några år" sedan när Yngves radio å TV i Vänersborg sålde ut div saker, minns inte när det var men det fanns 2st skivspelare kvar i Technics utbud varav 1200:an var den ena fast någon sådan hade de inte kvar utan det blev en annan.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Oki, trevligt. Har en Luxor stereo ståendes i garderoben, den har tjänstgort i många år hos mig så den gör jag mig inte av med trots att den tar en del plats.
Skivspelare köpte jag mig förresten en ny för "några år" sedan när Yngves radio å TV i Vänersborg sålde ut div saker, minns inte när det var men det fanns 2st skivspelare kvar i Technics utbud varav 1200:an var den ena fast någon sådan hade de inte kvar utan det blev en annan.
Mvh Patrik
trevligt du
det e kul med såna grejer <!-- </EdIndex> --></div>
56:an skrev:Har du ätit upp atomkärnan i mitten...
Fick lite tårta i fikarummet på Konsum.
mvh Patrik
Frolzon skrev:
Trodde nästan att det var IAEA som fyllde år....
Hmm.... När jag gick in i fikarummet så var belysningen släckt och när jag tänker efter så lös det liksom lite grann om tårtan precis som visarna på en gammal väckarklocka.
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan bero på radioaktivt nedfall från luften på odlingar av sockerbetor som fastnar på bladen och går ned i betan.
Först såg jag en sockerbit ovan och tänkte genast blääää fast jag gillar sött men har och försöker minska på det så gott det går. Det är mycket socker i födan överhuvudtaget idag så här gäller att se upp! <!-- </EdIndex> --></div>
56:an skrev:Kan bero på radioaktivt nedfall från luften på odlingar av sockerbetor som fastnar på bladen och går ned i betan.
Först såg jag en sockerbit ovan och tänkte genast blääää fast jag gillar sött men har och försöker minska på det så gott det går. Det är mycket socker i födan överhuvudtaget idag så här gäller att se upp!
He he.. ja så kan det vara.
Socker i kaffet slutade jag med för säkert 10 år sedan och numera är det änna mer äckligt än gott.
På bilden ovan var jag dock tvungen å "dricka på bit", sist jag såg någon göra det var nog på 80talet då morfar brukade göra det ibland.
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik skrev:med för säkert 10 år sedan och numera är det änna mer äckligt än gott.
På bilden ovan var jag dock tvungen å "dricka på bit", sist jag såg någon göra det var nog på 80talet då morfar brukade göra det ibland.
mvh Patrik
det är en helt annan känsla!!:D <!-- </EdIndex> --></div>