Jag köpte ju sådana vajerhöljen nya hos nordscand ser ju ut som originalen, de gammla hade ju ruttnat bort så gott som helt

![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)

ohh såna som dig ska man passa sig förPälle skrev:Riktigt ambitiöst Raketaren!!
Personligen hade jag aldrig orkat med en sån seriös lagning. Jag hade nog gått fram hårt med med glafiberspackel och andra svetsfria lösningarDet är ju inte så att moppen ska gå i saltslask dagarna i ända
Men jag beundrar nivån på din renovering
Glasfiberspackel är inte att förakta förutsatt att man vet vad man gör. Man får inte fuska med förarbetet och inte glömma att rostskydda efteråt. POR-15 och glasfiber kommer man långt meddr.novolette skrev:ohh såna som dig ska man passa sig förPälle skrev:Riktigt ambitiöst Raketaren!!
Personligen hade jag aldrig orkat med en sån seriös lagning. Jag hade nog gått fram hårt med med glafiberspackel och andra svetsfria lösningarDet är ju inte så att moppen ska gå i saltslask dagarna i ända
Men jag beundrar nivån på din renoveringTur att man bara köpt patinerat av dig
skämt åt sidoNog är det sant att prylarna mest står under regniga dagar.. & det där med spackel är ju hur man pesonligen känner för sina egna prylar. Huvudsaken är att man informerar den hugade spekulanten när man sen säljer en uppspacklad farkost..