Gott nytt år på dig med!

Baronen skrev:Du får nog rensa lite bland sprayburkarna, testo, annars kommer det inte få plats någon pellets alls...
Gott nytt år på dig med!
testo skrev: Töjet
Töj allmänt kallad töjet är vad som i min norrländska ungdom kallades blåbyxa.Hasse skrev:testo skrev: Töjet
ehh... ursäkta en obildad norrlänning men vad är töjet?
Har sett att så är fallet, men eftersom jag bara har originalskölden så blir ju bromsarmen uppåt.musköchrister skrev:nu får man tydligen lägga på ett kol,du är ju snart ifatt. wiren till bromsen går på undersidan av svingen original, om det gör nån skillnad.
Jag hoppas att så är fallet för mig också!Lolalola skrev:Jag fick ett liknade problem med Racingen igår när det visade sig att det satt ett jättekraftigt drev på motorn. Men det var nån spanjor som tillverkat ett eget grövre, så det var bara att byta till ett vanligt.
jag använder den från MCB 50mx special eller den från blåa flakantesto skrev:Har sett att så är fallet, men eftersom jag bara har originalskölden så blir ju bromsarmen uppåt.musköchrister skrev:nu får man tydligen lägga på ett kol,du är ju snart ifatt. wiren till bromsen går på undersidan av svingen original, om det gör nån skillnad.
Vet du någon bromssköld från något annan moppe som är åt "rätt" håll?