Härlig utsikt över landskapet Alla årstider har sin tjusning.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Skadade delar utbytta och en del detaljer hemma-omlackade för att få ett bra helhetsskick. Man känner direkt att trivselfaktorn för hojen tar ett sjumilakliv
Kåpan runt framlyktan är ganska hundbiten men nu vet jag att även den går att få fin genom att jag fick tag på rätt färgnyans för silver (Hagmans silverspray och klarlack). Sadeln är blanksliten men jag tror att jag lämnar in den för omklädning. Jag vill inte riskera att förstöra stoppningen utan betalar hellre en tusing för att få det gjort av en person med vana.
Bilagor
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Våran katt ligger också som en boll och myser i dag.
Våran katt ligger också som en boll och myser i dag.
Var en gång bilverkstad som låg inne på slakthusområdet i Göteborg. Den skulle bort inför bygget av trafiklederna som går där nu så jag köpte den för 15 000 och plockade ned den och satte upp den hos mig. En kompis med kranbil hjälpte till med nedplockning och transport och sedan lånade jag en traktor med timmerkran för uppsättningen. 118 kvadrat är inte fel...