<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Liten provkörning idag, men samma dåliga inställningar som på filmen. Gick klockrent med bluddrande på halv och full gas! Kanske fick upp den i c:a 60.
Drog även elsystemet, men inte fullt ut. Saknade fram- och baklampa.
12volt Regulator!
Bromshandtag ifrån en scooter!
Och bromsok ifrån Fiddy.
Min lilla samling hittils. Har tre ramar till som inte syns i bild.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man kan nog se projektet som klart nu! Ligger i munstycketräsket och krånglar, så det ska fixas när man får ork och lust.
Topphastigheten skulle jag gissa ligger på c:a 80km/h nu, men har inte toppat den p.g.a förgasarinställningar och jag har en inkörningsperiod framför mig!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror att alla dina byggen är värstingar grattis till en j-t fin f 50, Ser på sista bilden att du har fler hästkrafter bakom staketet, är det din <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:Tror att alla dina byggen är värstingar grattis till en j-t fin f 50, Ser på sista bilden att du har fler hästkrafter bakom staketet, är det din
Nä, inte min hästkraft där! Det är hyresvärden som äger dem. Vi hyr ju ett ställe ute på landet.
Tack för dem positiva kommentarerna! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fint Rexxy
Den såg inte mycket ut för värden när du fick hem den.
Lite gny som vanligt från min sida, estetiken, klamman runt förgasaren skulle du kapa och vrida i våg. Estetiskt för längden på genomgången av en skruv är lika mycket som diametern. <!-- </EdIndex> --></div>